معرفی کتاب کمک های اولیه کاربردی به زبان ساده

دسته بندي : 💁 فرهنگ و هنر,کتاب
تاريخ : 8 مرداد

کمک های اولیه کاربردی به زبان ساده نام کتابی است که توسط چند تن از نویسندگان ایرانی نوشته شده است. موضوع این کتاب هم همانطور که از اسم آن پیداست، آموزش کمک های اولیه می باشد. برای آشنایی با کتاب کمک های اولیه کاربردی به زبان ساده این بخش گهر را بخوانید. در ادامه در مورد اطلاعات کتاب کمک های اولیه به زبان ساده می خوانید.

معرفی کتاب کمک های اولیه کاربردی به زبان ساده

معرفی کتاب کمک های اولیه کاربردی به زبان ساده, پورتال خبری فرهنگی گهر

کتاب کمک های اولیه کاربردی به زبان ساده

ناشر: رویان پژوه

پدیدآوران: زهرا حیدری , زيرنظر: علی قیامت

موضوع: کمکهای اولیه – به زبان ساده

تعداد صفحه: ۲۲۴

قطع: وزيري

نوع جلد:  شومیز

تاریخ نشر: ۹۳/۰۵/۲۹

نوبت چاپ: ۱

محل نشر: تهران

شمارگان: ۱۰۰۰

رده دیویی: ۶۱۶.۰۲۵۲

زبان: فارسي

انتشار کتاب کمک هـای اولیه به زبان ساده

محمود رمضانیان، در توضیح چاپ یکی از به‌روزترین کتب آموزشی کمک‌ های اولیه در کشورمان اظهار داشت: ما همیشه در کلاس‌های آموزشی با درخواست فراگیران و مربیان برای معرفی یک کتاب مرجع آموزش کمک‌های اولیه مواجه بودیم، بنابراین با همت سه نفر از مربیان باتجربه هلال احمر از جمله خانم‌ها مشکل‌گشا، باستان و بنده – به تدوین و تهیه این کتاب با عنوان “کمک‌های اولیه کاربردی به زبان ساده” اقدام کردیم.

وی ادامه داد: کتاب کمـک های اولیه کاربردی به زبان ساده براساس نیاز فراگیران و بر طبق آموزش‌های مقدماتی ۲۲ ساعته هلال احمر تدوین شده است و اطلاعات آن براساس کتب سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ منابع خارجی تنظیم شده است و به نوعی کتاب کمـک های اولیه کاربردی به زبان ساده جدیدترین کتاب کمک‌های اولیه ایران به حساب می‌آید.

رمضانیان با تشریح گذراندن ممیزی‌های علمی و داورهای پزشکی متخصصان طب اورژانس، کتاب کمک های اولـیه کاربردی به زبان ساده توضیح داد: براساس روال علمی تدوین چنین کتب آموزشی، باید این کتاب‌ها طی هر ۵ سال به‌روز شوند، بنابراین کتـاب کمک های اولیه کاربردی به زبان ساده تا سالهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ می‌تواند پاسخگوی نیازهای آموزشی کشور در حوزه کمک‌های اولیه باشد.

این پیشکسوت امداد و نجات کشورمان با تشریح جزئیات کتاب کمک های اولیـه کاربردی به زبان ساده که با حمایت انتشاراتی موسسه علمی و کابردی هلال ایران در ۳ هزار نسخه و در قالب ۱۲۸ صفحه و ۴ رنگ صفحه بندی چاپ شده است، گفت: افراد می‌توانند به فراخور موضوعات و براساس رنگ بندی صفحات کتاب به محتوای آموزشی دسترسی پیدا کنند و فراگیران گام به گام آموزش کمک‌های اولیه را فراگیرند.

رمضانیان درباره محدودیت‌های محتوای کتاب کـمک های اولیه کاربردی به زبان ساده نیز توضیح داد: به هر حال کـتاب کمک های اولیه کاربردی به زبان ساده براساس آموزش‌های ۲۲ گانه دوره‌های آموزشی هلال احمر تنظیم شده است و مسلماً کتاب کمک هـای اولیه کاربردی به زبان ساده ، دوره پایه کمک‌های اولیه است که می‌تواند تا ۵ سال آینده در کلاس‌های آموزشی کشور تدریس شود، ولی برای دستیابی به منابع بیشتر و بالاتر، باید افراد در وهله نخست این دوره‌های مقدماتی را فراگیرند و با کسب تجربه به فراگیری دوره‌های آموزشی و منابع بالاتر اقدام کنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي