معرفی سایت شهر خبر به عنوان اولین خبرخوان قدرتمند ایرانی و چند ابزار کاربردی

تاريخ : 5 تیر

شهر خبر ؛ بزرگترین وب سایت خبرخوان فارسی : این روزها برخی از افراد هنوز به دنبال اخبار روز در روزنامه های می باشند ولی این روزها دیگر با پیشرفت دنیای تکنولوژی وب سایت های خبری جای روزنامه های سنتی را گرفته اند و افراد می توانند هر روز با استفاده از دستگاه های هوشمند خود و گوشی های موبایل در هر جایی که باشند بدون اینکه هزینه ی خرید روزنامه پرداخت نمایند از انواع خبرهای روز دنیا اطلاع یابند. سایت های خبری بسیاری در دنیای اینترنت ایجاد شده اند که تمامی این خبر ها را به راحتی در اختیار کاربران قرار می دهند.

معرفی سایت شهر خبر به عنوان اولین خبرخوان قدرتمند ایرانی و چند ابزار کاربردی, پورتال خبری فرهنگی گهر

وب سایت شهر خبر یکی از بزرگترین وب سایت های خبرخوان فارسی می باشد که تمامی دسته های خبری از جمله اخبار سیاسی، اخبار اقتصادی، اخبار فناوری و حوادث و … می باشد. به راحتی می توانید تنها با چند کلیک ساده به تمامی اخبار روز دنیا دسترسی پیدا کنید و تنها در یک صفحه تیتر تمامی اخبار جدید و روز دنیا را مشاهده نمایید. در ادامه قصد داریم بخش هایی از این سایت را برای شما معرفی کنیم.

سایت شهر خبر

اولین موضوعی که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که در صفحه ی اول سایت می توانید یک دید کلی از دسته بندی ها و تیتر ۱۰ خبر جدید در دسته بندی ها مشاهده نمایید که با کلیک بر روی هر یک از سر تیتر ها متن کامل تیتر ها را مشاهده نمایید.

شما می توانید با کلیک بر روی هر یک از دسته بندی ها تمامی اخبار مربوط به آن دسته بندی را به طور کامل مشاهده نمایید و حتی خبرهایی که در روزهای قبل نیز منتشر شده اند در این بخش قابل دسترسی هستند.

یکی از بهترین وب سایت های خبرخوان در اینترنت را می توان شهر خبر معرفی کرد چرا که این وب سایت تمامی اخبار را از روی سایت های معتبر کشور پوشش می دهد و دیگر نیازی نیست که برای خرید رزونامه اقدام نمایید.

تبدیل فایل های PDF به WORD

فایلهای پی دی اف به دلایل زیادی بین کاربران محبوب هستند و بسیاری از افراد پیش از اینکه فایلی را در اینترنت قرار بدهند یا برای شما ارسال کنند به صورت PDF آن را  ذخیره می کنند و سپس  انتشار میدهند. اما ویرایش فایل های PDF به راحتی ممکن نیست و بدین منظور باید به فایل Word تبدیل شوند. برای اینکه تبدیل pdf به word را انجام بدهیم روش های متنوعی وجود دارد که در ادامه به آموزش ۲ مورد از این روش ها پرداخته ایم. برای دریافت آموزش تبدیل pdf به word کلیک کنید.

قهوه سبز برای لاغری

شاید تا به حال اسم قهوه سبز را شنیده باشید که به عنوان یک قهوه موثر در کاهش وزن که می تواند به شما کمک کند.عصاره قهوه سبز  به عنوان یکی از مکمل های است که برای کاهش وزن بسیار معرفی می شود.GCE  در قهوه خام یا قهوه ی سبز وجود دارد البته در قهوه های معمولی نیز دیده می شود ولی در برشته کردن آن بیشترین خواص خود را از دست می دهد.

چیستان

چیستان با جوابچیستان یکی از سرگرمی های رایج در بین کودکان و نوجوانان است ، بسیاری از دانش آموزان در سنین دوران ابتدایی و راهنمایی برای سرگرمی معمولا سوالات یا بقولی چیستان مطرح می کنند.  اگر به دنبال چیستان های جالب و چیستان های تصویری هستید روی چیستان کلیک کنید.


 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي