ماجرای جالب خواستگاری پیکه از همسرش

پیکه فوتبالیست مشهور ماجرای خواستگاری و ازدواجش را عنوان کرده. در ادامه ماجرای جالب خواستگاری پیکه از همسرش را بیان می کنیم.

ماجرای جالب خواستگاری پیکه از همسرش

در آفریقای‌جنوبی و حین برگزاری جام‌جهانی ۲۰۱۰ بیش‌تر همدیگر را می‌دیدیم. در یکی از دیدارها احمقانه‌ترین سوال ممکن را پرسیدم؛ آب و هوا چطور است؟ او هم جواب داد اینقدر سرد است که ژاکت پوشیده‌ام.

 جرارد پیکه، مدافع جنجالی بارسلونا در اظهارنظری جالب توجه چگونگی خواستگاری کردن از شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی و همسر فعلی‌اش را شرح داد.

او در این باره گفت:اولین بار او را در مادرید و وقتی برای جام‌جهانی ۲۰۱۰ آماده می‌شدیم، دیدم. همسرم آن زمان مشغول ضبط سرود رسمی جام‌جهانی ۲۰۱۰ بود.

وی افزود:در آفریقای‌جنوبی و حین برگزاری جام‌جهانی ۲۰۱۰ بیش‌تر همدیگر را می‌دیدیم. در یکی از دیدارها احمقانه‌ترین سوال ممکن را پرسیدم؛ آب و هوا چطور است؟ او هم جواب داد اینقدر سرد است که ژاکت پوشیده‌ام. او در ادامه از آب و هوای مطلوب خودش حرف زد و قول گرفتم در فینال جام‌جهانی همدیگر را ببینیم؛ او برای اجرای آهنگ و من برای بازی!  گفتم فینال را می‌بریم و بردیم. از آن به بعد با این سبک خواستگاری بیش‌تر با هم آشنا شدیم و در نهایت ازدواج کردیم.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه