قیمت و خرید موم سطلی سرد اطلس 4.5 کیلویی

موم اطلس یکی از مومهای پرطرفدار و محبوب برای رفع موهای زائد می باشد.

موم سرد اطلس :

این موم دارای قابلیت چسبندگی 5برابر موم های معمولی است.

عصاره طبیعی  آلوئه ورا اضافه شده تحریک پوست را به حداقل میرساند.

باعث جوانی و نرمی و براقی پوست شما میشود.

قیمت و خرید موم سطلی سرد اطلس 4.5 کیلویی

قیمت موم سطلی سرد اطلس 4.5 کیلویی 46000 تومان می باشد (تاریخ 10 اسفند 98)

برای خرید بیش از 30 مورد موم اطلس در دیجی کالا کلیک کنید

قیمت و خرید موم سطلی سرد اطلس 4.5 کیلوییقیمت و خرید موم سطلی سرد اطلس 4.5 کیلوییقیمت و خرید موم سطلی سرد اطلس 4.5 کیلوییقیمت و خرید موم سطلی سرد اطلس 4.5 کیلویی

 

برای خرید موم اطلس در دیجی کالا کلیک کنید

وجود موهای زائد در بدن امری ناراحت کننده است از این رو خانم های عزیز همواره به دنبال راهی هستند تا از شر این موها خلاص شوند.

روش های بسیار مختلفی برای راحت شدن از شر موهای زائد وجود دارد که یکی از آنها اپیلاسیون است. در ورش اپیلاسیون موها کاملا از سطح پوست کندهه شده و از همین رو پوستی صاف و زیبا خواهید داشت. برای انجام اپیلاسیون نیاز به موم سرد دارید تا کار را با کیفیت انجام دهید. یکی از انواع موم سرد که دارای کیفیت مطلوبی است، موم سرد اطلس می باشد. شما با استفاده از موم سطلی سرد 4.5 کیلویی اطلس با یک تیر چند نشان زده اید. این موم را کمی گرم نموده و در جهت رویش موها یک لایه نازک بر روی پوست خود بکشید. کمی پارچه یا زر ورق تمیز را روی این لایه نازک گذاشته و فشار دهید و در جهت خلاف رویش موهایتان به صورت مایل به سرعت بکشید. موم سطلی سرد اطلس 4.5 کیلویی حاوی ویتامین های E ،C ،B1 ،B2 B6 بوده در نتیجه موجب نرمی و شفافیت پوست شما می شود. این موم دارای عصاره آلوئه ورا می باشد که به همین دلیل ضد حساسیت است و تحریک پذیری پوست را به حداقل می رساند. هنگام استفاده از این موم سرد هیچ گونه آسیبی به پوست شما نمی رسد.

همچنین گیاه آلوئه ورا یک ماده تسکین دهنده و زیباکننده پوست است که به شما کمک می کند تا پوستی سالم و شاداب داشته باشید. وقتی برگ گیاه آلوئه ورا را از وسط تکه می کنیم، ماده لزج و ژلاتینی شکلی از آن خارج می شود که این ماده همان، ژل یا شیره آلوئه ورا می باشد. یکی از مزایای ژل آلوئه ورا این است که هر فردی با هر نوع پوستی می تواند از آن استفاده نماید. از فواید آن برای زیبایی پوست تان به درستی بهره ببرید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه