قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران

آشنایی با قرص لاغری و به منظور لاغری سریع با آنچه موجود در داروخانه های ایران هست آشنا شوید و قبل از مصرف درباره آن اطلاع کامل داشته باشید تا بتوانید نتیجه ی بهتری از مصرف آن بگیرید.

 

قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران

قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران

 

امروزه مشکل چاقی به یکی از معضل های سلامتی افراد تبدیل شده است. بسیاری از بیماری ها مانند کبد چرب، دیابت، درد مفاصل، فشار خون، تنگی نفس و برخی از نارسایی های گوارشی رابطه مستقیمی با چاقی دارند.

تناسب اندام و داشتن وزن ایده آل علاوه بر جذابیت ظاهری و ایجاد حس اعتماد بنفس در فرد، شانس ابتلا به برخی بیماری ها نظیر مشکلات قلبی و عروقی، مشکلات کبدی و فشار خون را کاهش می دهد.

 

نکته مهم در کاهش وزن

استفاده از روش های کم خطر و بدون ضرر و عوارض جانبی است. بنابراین بهتر است جهت رسیدن به وزن ایده آل، تغذیه ی مناسب و استفاده از مکمل های بی خطر و موثر گیاهی را مد نظر قرار داد. داروها و مکمل های گیاهی نه تنها برای بدن خطری ایجاد نمی کنند، بلکه مصرف مداوم آن ها باعث چربی سوزی و منظم شدن سوخت و ساز بدن می شود.

در این مقاله به معرفی بهترین قرص ها و کپسول های لاغری بدون عوارض در ایران و بررسی ترکیبات گیاهی سازنده آن ها خواهیم پرداخت.

این قرص های لاغری علاوه بر تاثیر بسزا در کاهش وزن، افزایش چربی سوزی و ایجاد لاغری، بدون عوارض جانبی هستند و می توان با خیال راحت به صورت مستمر از آن ها استفاده کرد.

 

قرص لاغری موجود در داروخانه

۱) قرص لاغری فلوردو

قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران

قرص لاغری گیاهی فلوردو یکی از مکمل های دارویی است که می تواند در سریع ترین زمان ممکن به شما کمک کند تا به وزن ایده آل خود دست یابید. این قرص لاغری باعث افزایش دفع موثر چربی ها، کاهش جذب قند، افزایش چربی سوزی و در نتیجه کاهش وزن می شود.

علاوه بر این، برطرف کردن نفخ، ریفلاکس و یبوست از اثرات جانبی این داروی گیاهی است و به همین دلیل می توان از قرص لاغری گیاهی فلوردو در مدت زمانی طولانی و بدون عوارض جانبی گوارشی استفاده کرد.

ترکیبات قرص لاغری فلوردو

سیاه توسه

نعناع فلفلی

ختمی

چای سبز

علف طلایی

انجدان

 

۲) قرص لاغری هزال

قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران

قرص لاغری گیاهی هزال یک فرآورده ی کاملا طبیعی است که بدون هیچ عواض و آسیبی، علاوه بر کاهش وزن و ایجاد تناسب اندام، می تواند به عنوان یک داروی تقویت کننده معده و کاهنده کلسترول و تری گلیسیرید مورد مصرف قرار گیرد. این داروی گیاهی برای افرادی که دارای کبد چرب هستند بسیار مفید است.

ترکیبات قرص لاغری هزال

زیره سیاه

مرزنجوش

سداب

زنیان

رازیانه

لاک مغسول

 

قرص لاغری موجود در داروخانه

۳) کپسول لاغری گارسینوفیت (گارسینیا کامبوجیا)

قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران

 

کپسول گارسینوفیت یا گارسینیا کامبوجیا تولید شرکت داروسازی بهتا دارو جهت کاهش وزن و کمک به از دست دادن وزن، سرکوب اشتها و چربی سوزی مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت این کپسول لاغری، از عصاره گیاه گارسینیا کامبوجیا استفاده شده است.

تحقیقات ثابت کرده که مصرف عصاره ی گارسینیا کامبوجیا باعث کاهش سطح لیپوپروتئین های پلاسما و تقویت میزان شیلومیکرونها می شود و به طور بالقوه کاهش وزن، کلسترول و تریگلیسرید را در انسان بدون هیچگونه عوارض جانبی به دنبال دارد.

این عصاره علاوه بر موارد ذکر شده خاصیت ضد دیابتی، ضد سرطانی، آنتی اکسیدانی، فعالیت ضد میکروبی و ضد التهابی نیز دارد که در تحقیقات انجام شده و بالینی به اثبات رسیده است.

 

۴) کپسول لاغری مانگو اسلیم بی دی ای

قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران

 

کپسول مانگو اسلیم بی دی ای تولید شرکت داروسازی بهتا دارو جهت کاهش وزن و کمک به از دست دادن وزن، سرکوب اشتها و چربی سوزی، افزایش متابولسم و کاهش کلسترول مورد استفاده قرار می گیرد. این کپسول لاغری از انبه آفریقایی و چای سبز تشکیل شده است.

مطالعات نشان داده که انبه آفریقایی یا Irvingia gabonensis باعث کاهش وزن بدن و کاهش سایز دور کمر و دور باسن می شود.

مطالعات مختلف نشان داده که این عصاره پارامترهای چندگانه ی مربوط به چاقی مثل وزن بدن، چربی بدن، دور کمر، دور باسن را بهبود می بخشد.

همچنین قادر است فشار خون سیستولی را به طور قابل توجهی کاهش دهد. انبه آفریقایی خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارد و فعالیت اکسیداسیونی آن نسبت به سایر روغنهای سنتی پایدارتر است.

فراوانی پلی فنل های تشکیل دهنده ی این گیاه نقش مهمی در ظرفیت آنتی اکسیدانی آن دارد.

 

۵) قرص لاغری کارویل

 

قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران

قرص لاغری گیاهی کارویل یکی دیگر از قرص های لاغری بدون عوارض در ایران است که از ترکیب کرفس، انیسون، زیره سبز و ترشک ساخته شده است.

ترکیبات قرص لاغری کارویل

کرفس

انیسون

زیره سبز

ترشک

 

۶) کپسول لاغری اسلیم مکس

قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران

 

کپسول اسلیم مکس محصول شرکت قائم دارو با دارا بودن عصاره گیاهانی مانند تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی، با افزایش سوخت و ساز بدن در کاهش وزن موثر است.

اسلیم مکس علاوه بر کاهش اشتها از جذب چربی در روده نیز جلوگیری می کند.

کپسول لاغری گیاهی اسلیم مکس (SLIMMAX) می تواند به دلیل خاصیت ترموژنیک و افزایش دهنده متابولیسم چربی ها، در کاهش وزن مؤثر باشد.

این خاصیت ترموژنیک مربوط به تولید گرما در اثر افزایش متابولیسم مواد غذایی است. ترکیبات مؤثره موجود در این فرآورده از جمله اپی گالو کاتشین گالات (EGCG)، از بین برنده فوق العاده چربی های اضافی بدن شده و مانع از تجمع آن ها در بافت ها می شود.

کپسول لاغری اسلیم مکس با مهار فعالیت آنزیم COMT باعث بالا رفتن غلظت کاتکول آمین ها در سیتوزول سلول ها شده و باعث افزایش سوخت و ساز آن ها در بدن می شود. فلانوئیدهای موجود در این محصول دارای اثر مهاری بر روی آنزیم های لیپوژناز از جمله استیل کواکر بوکسیلاز و فتی اسید سنتاز می باشد.

در نتیجه از سنتز اسیدهای چرب در بدن جلوگیری می کند و چربی های خون را کاهش می دهد و ضمناً از جذب چربی در روده پیشگیری می نماید. همچنین داروی لاغری اسلیم مکس قادر است با کاهش متابولیسم کربو هیدرات ها و در نتیجه کاهش جذب روده ای گلوکز به کاهش وزن افراد کمک نماید.

 

ترکیبات کپسول لاغری اسلیم مکس

تخم کرفس

رازیانه

عصاره زیره سبز

کاسنی

 

۷) کپسول اسلیم فول

قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران

کپسول لاغری اسلیم فول محصول شرکت سبز دارو، یک فرآورده کاملا گیاهی تشکیل شده از پودر سرکه سیب، پودر چای سبز، جلبک دریایی، کروم غذایی، ویتامین B6 و کلسیم پیروات است.

پودر سرکه سیب

پودر چای سبز

جلبک دریایی

کروم غذایی

ویتامین B6

کلسیم پیروات

 

۸) کپسول رولاکس

قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران

 

کپسول رولاکس قائم دارو دارای اثرات ملینی می باشد و از آن در درمان تنبلی روده استفاده می شود، در نتیجه یبوست ناشی از این ناراحتی را برطرف می کند. همچنین این محصول به علت داشتن مقادیر قابل توجهی از اسانس فرار، اثرات ضد اسپاسمی و ضد نفخی دارد.

به خاطر داشتن مقادیر قابل توجهی از اسانس فرار و با تاثیر بر اندام گوارشی موجب بروز اثر ضد اسپاسمی و ضد نفخی می شود. سوء هاضمه را برطرف می کند. سنوزیدهای موجود در کپسول رولاکس قائم دارو دارای اثر ملینی می باشد.

در درمان تنبلی روده استفاده می شود و در نتیجه یبوست را بر طرف می کند.

گلیکوزیدهای آنتراکینونی این دارو پس از هضم، هیدرولیز می شود و آنتراکینون فعال تولید می کنند. این ماده با ایجاد تحریکات و انقباض در ماهیچه های صاف دیواره روده، باعث دفع سریع مواد زاید غذایی از بدن می شود.

 

قرص لاغری موجود در داروخانه

۹) کپسول نرم لیموترش

قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران

 

فرآیند اثر گذاری ترکیبات استخراج شده از مرکبات به طور کلی افزایش سرعت متابولیسم، تسهیل لیپولیز و سرکوب گرسنگی می باشد.

این ترکیبات را می توان بدون محدود کردن میزان کالری مصرفی، به منظور کاهش و یا کنترل وزن مورد استفاده قرار داد. شرکت داروسازی باریج اسانس بر این اساس محصولی به نام کپسول نرم لیموترش باریج ارائه کرده است که با استفاده از اسانس پوست لیموترش(Citrus aurantifolia) تهیه شده و علاوه بر کاهش و کنترل وزن، باعث کاهش تری گلیسرید و کلسترول نیز می گردد.

برای مصرف کپسول نرم لیموترش باریج می بایست روزانه دو بار، در وعده های غذایی ناهار و شام، هر بار یک عدد کپسول را پیش از غذا همراه با مقداری مایعات میل نمایید.

توصیه می کنیم به منظور کاهش وزن کپسول نرم لیموترش باریج را به طور همزمان با کپسول نرم زیره باریج مصرف نمایید. برای افزایش آمادگی فیزیکی در زمان کوتاه و همچنین افزایش توده عضلانی و بهبود عملکرد عضلات نیز می توان کپسول نرم لیموترش را همراه با رژیم پر پروتئین (بیش از ۲۵/۱ گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن ایده آل بدن در روز) استفاده نمود.

 

۱۰) قرص لاغری اسلیم کوئیک

قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران

 

قرص اسلیم کوئیک گل دارو تهیه شده از پودرکرفس، شوید، پودر بذر شبت و عصاره خشک برگ چای سبز می‎باشد. این محصول موجب کم کردن اشتها و درنتیجه کمک به کاهش وزن می‎شود. همچنین قرص اسلیم کوئیک چربی‎های دور شکم را نیز برطرف می‎نماید. با اثر بر روی مراکز اشتها موجب وقفه در انتقال حس گرسنگی می‎گردد.

بذر کرفس و شوید به صورت سینرژیسم بر روی مراکز احساس گرسنگی اثر کرده و موجب مهار آن می‎گردد.

مواد موثره موجود در فرآورده اسلیم کوئیک به طور شدیدی سوخت و ساز چربی‎ها را افزایش داده و چربی‎های خون را کاهش می‎دهد، ضمنا از جذب چربی در روده پیشگیری می‎نماید.

کافئین موجود در چای سبز موجب مهار آنزیم فسفودی استراز شده اثر نورایی نفرین را تقویت می‎کند. قابل ذکر است که کاتشین چای سبز همراه با کافئین آنزیم COMI را مهار نموده و بدین ترتیب غلظت کاتکولامین آنزیم COMI را مهار نموده و بدین ترتیب غلظت کاتکولامین‎ها را بالا برده، سوخت و ساز را افزایش می‎دهد.

چای سبز با افزایش اکسیداسیون (سوخت و ساز چربی) در کبد موجب کاهش چربی در حفره شکم شده و جلوگیری‎کننده از آثار مضر آن است.

بدین ترتیب مصرف قرص اسلیم کوئیک موجب کاهش چربی در دور کمر می‎شود. همچنین استعداد به دیابت را کاهش می‎دهد. مطالعات آزمایشگاهی نشان می‎دهند که اپی گالوکاتشین گالات، آنزیم استیل کوآکربوکسیلاز و اسید چرب سنتتاز را مهار کرده و بدین ترتیب سنتز اسیدهای چرب را مهار می‎سازد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه