فیلتر اینستاگرام به زودی

به دلیل کلاه برداری عده ای از سودجویان در فضای مجازی ، معاون دادستان کل کشور دستور فیلتر شبکه اجتماعی اینستاگرام را صادر کرد.

فیلتر اینستاگرام به زودی, پورتال خبری فرهنگی گهر

پس از فیلتر تلگرام ظاهرا نوبت به اینستاگرام رسیده است؛ محمد مصدق، معاون دادستانی کل کشور مدعی شده که فیلتر اینستاگرام در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است. به گزارش محمد مصدق، عده‌ای به عنوان سلبریتی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و به بهانه‌ی کمک به افراد بی‌بضاعت اقدام به جمع‌آوری پول می‌کنند که منجر به کلاهبرداری‌های متعددی شده است؛ بنابراین دادستانی کل کشور به عنوان مدعی‌العموم به این موضوع ورود کرده است.

معاون دادستانی کل کشور مدعی است که تعدادی از افرادی که با چنین بهانه‌هایی به جمع‌آوری پول پرداخته‌اند، شناسایی شده‌اند و در برخی استان‌ها پرونده‌هایی در حال رسیدگی است؛ از این رو دادستانی کل وظیفه‌ی خود می‌داند با کسانی که از احساسات پاک مردم سوءاستفاده می‌کنند و اخیراً هم در تلویزیون یک موردی بوده است، برخورد کند. معاون اول دادستان کل کشور اعلام کرد:

در همین راستا فیلترینگ اینستاگرام در دستور کار قرار گرفته است و آقای خرم‌آبادی در معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور به‌صورت جدی پیگیر این موضوع شده و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

مصدق با بیان اینکه این‌گونه اقدامات باعث بی‌اعتمادی به نهادهای متولی امر کمک‌رسانی به مردم شده است، اعلام کرد که ما باید با عملکرد خودمان دست این افراد را قطع و اعتماد را به جامعه بازگردانیم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي