فال روز 15 دی 94 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 15 دی 94 را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 15 دی 94 را در گهر بخوانید

فروردین:

شما امروز به راحتی و باامنیت خاطر می توانید که ابراز عشق کنید، هدیه بدهید و هرکس که می خواهید را برای همکاری متقاعد کنید. امروز مردان فروردینی راحتتر می توانند زنان را درک کنند و زنان هم آنان را درک می کنند، مخصوصا مادر، خواهر و همسرانشان.

اردیبهشت:

امروز مرکز توجه شما سلامتیتان است. این را در ذهنتان داشته باشید که بدنتان تنها به داروهای تجویز شده جواب نمی دهد، و بدنتان به شیوه ی فعالیت های اجتماعیتان نیز پاسخ می دهد. اگر درکنار اطرافیان و دوستانتان اوقات شاد و خوبی داشته باشید و اطرافتان محیط فرح بخشی باشد، خلق و خویتان نیز بطور چشمگیری بهتر خواهد شد.

خرداد:

امروز این نوید را می هد که عاری از هرگونه سد و مانع خواهد بود. جروبحث های اخیر فراموش خواهند شد و اشتباهات احقانه بامهربانی بخشوده خواهند شد. می توانید روی روابط شخصی متمرکز شوید. امروز همچنین روز خیلی خوبی است تا دلبستگی های زناشوییتان را برای بلندمدت قوی کنید.

تیر:

امروز نباید روابطتان با خانواده توسط هرگونه جروبحث و ادعایی لکه دار شود. باید بیشترین تلاش را به خرج دهید تا از کوچکترین نشانه های جروبحث و بی ادبی هم اجتناب کنید. توجه ویژه ای به اعضای مونث خانواده داشته باشید.

مرداد:

امروز خلق و خو و همچنین ظاهرتان تحت تاثیر کارهای خانه خواهد بود. اگر می خواهید که هیکلتان را روی فرم نگه دارید کارها و محیط خسته کننده اطراف را تغییر دهید. اصلا سخت نیست که آرام باشید و دوباره به خود قدیمیتان تبدیل شوید. سعی کنید حرف بزنید، محیط اطراف را اصلاح کنید، به لباستان برسید و مکالمات شادی بخشی برقرار کنید.

شهریور:

امروز خیلی طبیعی احساس می کنید که تمایل دارید در راحتی و زیبایی افراط کنید. امروز روز خیلی خوبی برای سر زدن به بوتیک ها، سالن های زیبایی، نمایشگاه های هنری و شو های سرگرمی است. می توانید پیش بروید و هرچیزی که دلتان می خواهد را بخرید.

مهر:

امروز برای هرچیزی که مرتبط با زیبایی، مد و هنر باشد کاملا مناسب است. می توانید اثرهای هنری دست ساز درست کنید یا اینکه از دست سازهای دیگران لذت ببرید. زنان متولد این ماه روی خود و زیباییشان متمرکز می شوند.

آبان:

امروز به ویژگی هایی چون مقاومت، جنگ طلبی و خشونت هیچ نیازی پیدا نخواهید کرد. می توانید صرفا به همصحبتانتان (یا رقیبان بالقوه تان) لبخند بزنید تا از یک شرایط بد اجتناب کنید. برای مردان متولد آبان هم مناسب خواهد بود که در محیط هایی که زنانشان هستند خودشان را نشان بدهند.

آذر:

به دلایل تاکتیکی امروز باید مردانگیتان را کمی کنار بگذارید. کمی سبک مطیع به خود بگیرید که براساس دوستی، صبر و سیاست باشد. روی استعدادها، دانش و ارتباطاتتان در هنر، مدف پخت و پز و مراقبه دست بگذارید.

دی:

امروز انبار ویژگی های سنتیتان با آرام بودن، تعادل درونی، و دانش بی عیب و نقصتان از آداب معاشرت افزایش می یابد. زنان متولد دی ماه می توانند برای رسیدن به اهدافشان از زنانگیشان استفاده کننند. به هرحال اگر انتقادکردن هایتان را کم کنید، بخواهید و بصیرت داشته باشید دوبرابر به موفقیت خواهید رسید.

بهمن:

امروز باید روی جذابیت طبیعیتان تمرکز کنید. این مساله باعث می شود که شانستان برای موفقیت دوبرابر شود. از طرف زنان مهمترین چیزی که دیده می شود درک و حمایت است. همسرتان می تواند با حمایت روحی، کمک مالی و تشویقی که بدنبالش بودید کمکتان کند.

اسفند:

امروز در زندگیتان به نظر می رسد که برای حل و فصل بحث های قانونی، کنترل زندگی زناشویی و رفتن به دنبال محافظت خیلی مناسب باشد. برای یک مساله مشکل به دنبال یک راه حل افراطی مثل جراحی عجولانه یا امتناع نامناسب از اموالتان به خاطر یک شریک ازخود راضی نباشید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه