فال روز 11 فروردین 95 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 11 فروردین 95 را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 11 فروردین 95 را در گهر بخوانید

فروردین:

امروز انرژی زیادی دارید و می خواهید نفوذ خود را زیاد کنید. در عشق خوش شانس هستید و همه به شما توجه می کنند. توجهی به شرایط اطراف یا سوءتفاهم های موجود ندارید.

اردیبهشت:

امروز همهی رخدادهای با سرعت کمی پیش می روند. تمام سناریوها در زندگی شما بویژه زندگی شخصیتان، به سرعت پیشرفت می کنند و باید قدر همه چیز را بدانید و آرامش داشته باشید. اگر آماده هستید که با همین روند پیش بروید، کل امروز برایتان پر از موفقیت می شود.

خرداد:

عطش شما برای ارتباط داشتن ممکن است تبدیل به جنگ ذهن ها شود. شاید هم شما و هم حامیانتان چیز را پیش خود نگه داشته اید. در هنگامی که نیاز نیست، هوش خود را به رخ دیگران نکشید. جذابیتتان برای حفظ توازن روابط کافی، روشن و بسیار بالقوه است.

تیر:

امروز شاید کسی به کممکتان نیاز داشته باشد. اگر می خواهید که این کمک را برایش فراهم کنید، باید هرچه سریعتر به جای حرف زدن عمل کنید. سعی کنید راه حل های غیرمرسوم شما را نترسانند. این راه حل ها از راه هایی که قبلا امتحان کرده اید موثرتر هستند و شما را به هدفتان نزدیک تر می کنند.

مرداد:

امروز روز خوبی است تا روی روابط رمانتیکتان کار کنید. همچنین برای نشان دادن استعدادهایتان روز خوبی است. اگر همزمان در مسایل مختلفی مهارت دارید، توانایی های خلاقانه خود را باهم ترکیب کنید. به این شیوه تاثیر بیشتری خواهید گذاشت.

شهریور:

امروز کارهای خانه برایتان خیلی ساده نخواهند بود. این کارها می توانند همزمان شما را هم امیدوار و هم عصبی کنند. بویژه هنگام حمل کردن مایعات و مواد شیمیایی مراقب باشید به خود آسیب نرسانید. سعی کنید از اول روز مسیر درست را انتخاب کنید. از جروبحث دور باشید. درهرصورت کسی حقیقت کامل را به شما نخواهد گفت.

مهر:

شما برای یک رابطه آماده هستید، ولی این کافی نیست. انرژی بیشتری داشته باشید و به موفقیت ایمان داشته باشید. وقت بسیار خوبی است تا احساسات خود را باآزادی بروز دهید، ولی منطق گرایی شما ممکن است سد راهتان شود. در پی این نباشید که جنبه های روانی و منطقی روابط را تحلیل کنید.

آبان:

امروز حس ششم طبیعی شما می تواند فریبتان دهد. خیلی فکر نکنید و نگذارید که افسار تخیلات از دستتان در برود. همچنین سعی کنید که با منابع اطلاعاتی تردید امیز درگیر نشوید. اگر تصمیم گرفته اید که کاری کنید، بدون تردید کارتان را انجام دهید.

آذر:

امروز اینکه بتوانید یک تاثیر خوب بذارید یا تاثیر بد، تنها به خودتان بستگی دارد. عادت هایتان اهمیت زیادی پیدا می کنند. جذابیت شخصی، منرصر به فرد بودن، گشودگی و دوستانه رفتار کردن از ویژگی های شماست.

دی:

همراه با تعدادی مشکلات، نیازتان به داشتن اطلاعات بیشتر می شود. ممکن است در یک جاده گم شوید و دیر به قرار خود برسید. مکن است که ایمیلتان پر از پیام هایی شود که برای کس دیگری هستند. احتمال این وجود دارد که پیامتان تحویل داده نشود.

بهمن:

امروز برای مهمانی ها و دور هم جمع شدن خوب است. البته ممکن است که ترجیح دهید این مهمانی به صورت آنلاین باشد. ستارگان پیشنهاد می کنند که انهایی که عاشق کسی هستند به صورت حضوری ملاقات داشته باشند.

اسفند:

نگذارید که قربانی بی فکری، احساسی بودن و کنجکاوی و همچنین کمال گرایی و منفعل بودن خود باشید. یک مشکل جدا ممکن است که ریشه در خلق و خوی متزلزل و بی ثباتی درونی قضاوتو مقصودهایتان داشته باشد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه