غول شرور تهران دستگیر شد/عكس

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 19 فروردین

نیمروز:  سرهنگ عباس دانشجو در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شكایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم خودرو، زورگیری، اخلال در نظم عمومی و … ، دستورالعمل دستگیری متهم و یا متهمان در اختیار عوامل تخصص و اطلاعات این سركلانتری قرار گرفت.
سركلانتر ششم پلیس پلیس پایتخت در ادامه اذعان داشت: ماموران پس از بررسی موضوع و شنود مالباختگان به مجرمی به نام امیر ۲۹ ساله معروف به غول بیابونی رسیدند كه كمتر از یك ماه است كه از زندان آزاد شده است.

غول شرور تهران دستگیر شد/عكس, پورتال خبری فرهنگی گهر
این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی متهم بلافاصله توسط مخبرین به ردیابی متهم فراری پرداخته و طی چند روز فعالیت فشرده موفق شدند، مخفیگاه مجرم را ردیابی كنند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی شب گذشته در یك اقدام ضربتی وارد منزل متهم شده و در حالی كه نامبرده در برابر ماموران مقاومت می‌كرد و قصد صدمه رساندن به ماموران را داشت به ضرب گلوله بر زمین نقش بست و دستگیر شد.
سرهنگ عباس دانشجو خاطر نشان كرد: پس از انتقال متهم به كلانتری بیش از ۱۰ شاكی خصوصی به كلانتری مراجعه كرده و متهم را شناسایی كردند، لذا پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاء شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي