عکس یادگاری هومند خلعتبری و محمدرضا خلعتبری

عکس یادگاری هومند خلعتبری و محمدرضا خلعتبری

به گزارش خبرنگار ورزشی  شبکه اطلاع رسانی دانا برخی اخبار اردوی تیم ملی در اتریش سانسور شد زیرا هیچ خبرنگاری همراه تیم ملی نیست و فقط مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال! به عنوان خبرنگاران تمامی رسانه های ایران در کنار تیم ملی در اتریش حضور دارد و رسانه ها اخبار را از این فرد می گیرند. با این حال از گوشه و کنار شنیده می شود که اگرچه ملی پوشان با تمرینات فشرده و منظم خود را برای جام جهانی آماده می کنند اما  ظاهرا برخی تفریح هات هم برای آنها در برخی اوقات در نظر گرفته شده است تفریحاتی که گویا خیلی با موازین قانونی و شرعی ما همخوانی نداشته است.

شایعه شده حضور در کنسرت یکی از این تفریح ها بوده که از سوی یکی از اعضای موسیقی دان که با شبکه معاند همکاری دارد ترتیب این برنامه داده شده است. البته وقتی هیچ خبرنگاری در کنار تیم ملی نیست نمی توان صحت و سقم این خبر را تایید کرد با این حال هومن خلعتبری یکی از افرادی است که با شبکه ضد نظام جمهوری اسلامی و فارسی زبان من و تو همکاری دارد و در برخی مواقع مدام در کنار تیم ملی بود. این فرد مدتی با یک خواننده لس آنجلسی برنامه ای به نام آکادمی موسیقی ترتیب داده بودند و با خانم گ رابطه نزدیکی و صمیمی داشت.

به هر حال این خلعتبری آنقدر در اتریش احساس راحتی کرد که حتی به کنار محمدرضا خلعتبری بازیکن ملی پوش ایران رفت و با او عکس یادگاری انداخت عکسی که در زیر مشاهده می کنید:

عکس یادگاری هومند خلعتبری و محمدرضا خلعتبری

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند