صدرنشینی استقلال با گل فرهاد مجیدی

تاريخ : 21 بهمن

ورزش سه: در ادامه هفته بيست و پنجم ليگ برتر فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادي از ساعت ۱۷ به مصاف تيم راه آهن رفت. بازي با نتيجه يک بر صفر به نفع استقلال به پايان رسيد.

فرهاد مجيدي در دقيقه ۷۱ به ميدان آمد و ۹ ثانيه پس از حضورش در ترکيب آبي‌پوشان گلزني کرد. با اين گل فرهاد مجيدي استقلال ۴۹ امتيازي شد و به صدر جدول بازگشت. پيش از اين بازي تراکتورسازي با پيروزي برابر ملوان به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشين شده بود.

صدرنشینی استقلال با گل فرهاد مجیدی, پورتال خبری فرهنگی گهر

روي گل راه آهن محمد محمدي دروازه‌بان اين تيم مرتکب اشتباه مسلمي شد. محمدي توپي را که مهار کرده بود از دست داد تا توپ مقابل پاي فرهاد مجيدي قرار بگيرد و او با يک ضربه تک گل آبي‌پوشان را بزند.

راه آهن هم ۳۳ امتيازي باقي‌ماند.

محسن ترکي داور مسابقه در دقيقه ۹۰ به فرهاد مجيدي از استقلال و بهاد عبدي در دقيقه ۹۰_۴از راه آهن کارت زرد نشان داد.

همين مسئله و نشان ندادن کارت زرد به بازيکنان  باعث اعتراض علي دايي و دستيارانش در جريان بازي شد و در نهايت بهزاد غلامپور مربي دروازه‌باني راه آهن در دقيقه ۸۷  از سوي ترکي اخراج شد.

علي دايي پيش از اين به قضاوت اين داور معترض بود و امروز در پايان مسابقه وي براي اعتراض به نحوه قضاوت ترکي وارد زمين شد و با وي جروبحث کرد.

دايي در جريان بازي بارها به تصمميم‌هاي داور معترض شد. بعد از گل مجيدي علي دايي از اشتباه محمدي هم بسيار ناراحت و عصباني شد و به گلي که از استقلال خورد معترض شد.

فردا( شنبه) در روز پاياني هفته بيست و پنجم ليگ برتر ۴ ديدار برگزار مي‌شود که در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها پرسپوليس به مصاف نفت تهران مي‌رود.

امروز نيز ۳ ديدار ديگر از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد که نتايج آن به شرح زير است؛

*تراکتورسازي تبريز يک – ملوان صفر

گل: جواد کاظميان ۷۶

*سپاهان ۳ – نفت آبادان صفر

گل‌ها: امين جهان عاليان ۲۱، محرم نويد کيا ۴۲ و ۵۳

*فولاد خوزستان ۲ – ذوب آهن يک

گل‌ها: دکو اسماعيل فوفانا ۹ براي ذوب‌آهن، مهدي نوري ۵۵ و لوسيانو پريرا ۹۰+۲ براي فولاد

اخراج: فوفانو ۷۵

اولين ديدار اين هفته نيز بين صباي قم و گهر با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

*ترکيب استقلال:

سيد‌مهدي رحمتي، علي حمودي، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، هاشم بيک‌زاده، جي‌لويد ساموئل، وينسته آرزه( از دقيقه ۴۶ مجتبي جباري)، عباس محمدرضايي، فرزاد حاتمي، سيد ايمان موسوي( از دقيقه ۴۶ خسرو حيدري)، سياوش اکبرپور( از دقيقه ۷۰ فرهاد مجيدي)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب راه آهن:

محمد محمدي، بهادر عبدي، ابراهيم‌ کريمي، پيروز قرباني، عليرضا عباسفرد( از دقيقه ۸۰ جهانگير عسگري)، سيد علي حسيني، غلام عباس آشوبي( از دقيقه ۸۴ بهشاد ياورزاده)، سامان آقازماني، اميد عاليشاه( از دقيقه ۶۱ محمد رجب‌زاده)، مهدي زارعي و مهرداد کفشگري

سرمربي: علي دايي

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي