صحبت های جنجالی حجت الاسلام زائری درباره تفاوت دو آخوند! + فیلم

حجت الاسلام زائری در یکی از منبرهای خود صحبت های جنجالی و البته کنایه ای را ذکر و آن رادر فضای مجازی منتشر کرد که البته خیلی از کاربران در شبکه های اجتماعی از صحبتهای وی استقبال و  بازنشر کردند.

شرح کامل صحبت های جنجالی حجت الاسلام زائری

صحبت های جنجالی حجت الاسلام زائری درباره تفاوت دو آخوند! + فیلم

او در این فیلم با اشاره به اینکه منِ آخوند از دو حال خارج نیستم، یا قرار است در این جامعه پدری کنم یا اینکه کسب دین داشته باشم، تصریح کرد: این روزها که وضعیت اقتصادی مردم چندان خوب نیست.

در آستانه شب عید و پایان سال این صحنه را بارها خواهید دید، دیدید و می‌بینید که پدر یا مادری با بچه‌اش از خیابان رد می‌شود، بچه وسیله‌ای را می‌خواهد و پدر یا مادر پول ندارند.

آن زمان که قیمت را می‌پرسند، دو نفر کنار بچه هستند که یک مفر مغازه‌دار است که قیمت را می‌گوید و تمام می‌شود، یک نفر دیگر نیز پدر یا مادر هستند که پول ندارند، پدر یا مادری که نتوانسته لباس نو برای بچه‎ خود بخرد، شب خوابش نمی‌برد.

زائری ادامه داد: منِ آخوند نسبت به جامعه یا صاحب مغازه هستم که امروز مشکلات جامعه را گرفته و من از چیزی خبر ندارم، پشت تریبون بیان می‌کنم که ما در این ۴۰ سال به اندازه ۴۰۰ سال پیشرفت کردیم. آیا این فرد خبر دارد که در جامعه چه می‌گذرد؟ چه فسادی در جامعه منتشر است؟ چه پدرهایی شرمنده بچه‌های خود هستند؟ چه مادرهایی…، اصلا برای این فرد مهم نیست، نهایت به این فکر می‌کند که وقتی از دنیا رفت در حرم حضرت معصومه(س) دفنش کنند، اما آخوندی دیگر نیز برخلاف آن است.

دانـلود فیـــلم 1

دانـلود فیـــلم 2

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه