شکایت جسی براهام از تیلور سوئیفت

به تازگی خبرهایی مبنی متهم شدن تیلور سوئیفت به دزدیدن یکی از آهنگ های خواننده مشهور آمریکایی ؛جسی براهام؛ شنیده می شود. در مطلب به جزییات خبر شکایت جسی براهام از تیلور سوئیفت می پردازیم.

teylor

سوئیفت به دزدی بودن متن ترانه یکی از پرفروش‌ترین آهنگ‌هایش متهم شد.

جسی براهام خواننده آمریکایی از سوئیفت شکایت کرد. او در شکایت‌نامه خود ادعا کرده که سوئیفت متن یکی از آهنگ‌های سال 2013 او را دزدیده و در آهنگ خود به کار برده است. این خواننده علاوه بر درخواست غرامت 42 میلیون دلاری، خواسته که نامش به عنوان ترانه‌سرا در آهنگ تیلور سوئیفت آورده شود.

نماینده سوئیفت تا کنون پاسخی به ادعا نداده است. تک‌آهنگ مورد بحث یک از پرفروش‌های سوئیفت بوده و نماهنگ آن بیش از یک میلیارد بازدید در سایت یوتیوب داشته است.

براهام که با نام هنری جسی گراهام بر صحنه ظاهر می‌شود، می‌گوید که امتیاز دو قطعه از متن ترانه تیلور سوئیفت به صورت انحصاری به نام او ثبت شده و سوئیفت بدون اجازه او آن‌ها در ترانه خود به کار برده است.

گفتنی است که به غیر از شباهت متن ترانه، این دو آهنگ از نظر موسیقی هیچ‌گونه شباهتی با هم ندارند. براهام گفته که پیش از شکایت چند بار برای این مسئله با دفتر پخش موسیقی سوئیفت تماس گرفته اما آن‌ها ادعای او را بی‌اساس خوانده‌اند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه