سوتی 20:30 با خبر سفارشی !

سوتی 20:30 با خبر سفارشی !

سوتی 20:30 با خبر سفارشی !

علیرضا خراسانی در وبلاگش نوشت: 20:30 در شامگاه چهارشنبه 14 آبان 1393 در خبری که معلوم بود تزریقی بوده و عجله‌ای تنظیم‌شده بود، خبر ازرفتن معاونت فرهنگی به امریکا داد و این در حالی بود که رسانه ملی هنوز فرق بین معاونت فرهنگی باهنری ارشاد را نمی‌داند.

مجری این برنامه که معمولاً این نوع اخبار را با بغض متمایل به گریه می‌خواند افزود مرادخانی، معاونت فرهنگی به صورت خصوصی به امریکا رفته و موسویان عضو سابق مذاکره‌کننده گروه هسته‌ای نیز حضورداشته است.

این در حالی است که مرادخانی در معاونت هنری ارشاد حضور دارد و نه معاونت فرهنگی و معاونت فرهنگی در زیرمجموعه مدیریت دکتر صالحی است.

البته امثال 20:30 زمانی که میلیون‌ها دلار در نیویورک با سفرهای تفریحی به باد فنا می‌رفت، یاد منافع ملی تاریخ ایران نبودند و فقط منافع شخصی عده‌ای معلوم‌الحال را پشتیبانی رسانه‌ای کرده و حالا مردم می‌دانند که اینها الفبای رسانه را هم نمی دانند چه برسد به تشخیص‌های سیاسی-خبری!

پرواضح است که این نوع خبرهای تزریقی برای کوبیدن وزارت ارشاد، نخ‌نما شده و سوتی‌های 20:30 و آن‌هایی که پشت پرده خبر را می‌نویسند، حکایت از موفقیت‌های «علی جنتی مردمی فرهنگی» در پست وزارت ارشاد داشته و این بر همگان هویداست.

انشا الله مردم در انتخابات بعدی مجلس از خجالت «چوب لای چرخ‌کن‌ها» درخواهند آمد.

منبع: خبرآنلاین

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه