ساخت فیلم من و جناب خان توسط رامبد جوان

رامبد جوان به تازگی از ساخت فیلم سینمایی جدیدش به نام من و جناب خان خبر داد. در ادامه این بخش جزییات خبر ساخت فیلم من و جناب خان توسط رامبد جوان را منتشر می کنیم.

ساخت فیلم من و جناب خان توسط رامبد جوان

رامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساخت جدیدترین آثار سینمایی خود گفت.

بازیگر و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم «نگار» گفت: این فیلم اکران را نمی‌‎کنیم تا به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ارائه دهیم بنابراین اولین نمایش فیلم در آن جا خواهد بود.

جوان در مورد ساخت فیلم سینمایی «من و جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در سال ۹۶ ساخت این فیلم را کلید خواهیم زد.

***

جناب خان
اولین حضورکوچه مروارید
آخرین حضورخندوانه
هدفازدواج با دختر مورد علاقه خود «احلام» بعد از ۳۰ سال، راه‌اندازی شعبه‌های لبوفروشی در شهرهای مختلف جهان، خرید یک مدافع مرکزی بین تیاگو سیلوا و داوید لوئیز برای باشگاه پاری سن ژرمن.
ساخته شده توسطهدیه هاشمی
ایفای نقش توسط
  • محمد بحرانی (صداپیشه)
  • مهدی برقعی (عروسک‌گردان)
  • حامد ذبیحی (عروسک‌گردان)
نوععروسک انسان نما
جنسیتمرد
ویژگیعلاقه زیاد به آلوئه‌ورا و باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان، تیم ملی فوتبال برزیل و خواندن ترانه‌های جنوبی و محلی، علاقه به احلام و فلافل و سمبوسه
شغللبو فروش، مالک باشگاه پاری سن ژرمن
ملیتایران

جناب خان شخصیتی عروسکی است که ابتدا در مجموعه نمایش خانگی کوچه مروارید در نقش لبو فروش جنوبی[۳][۴][۵] و سپس در سری دوم و سوم مجموعه خندوانه به عنوان یک استندآپ کمدین ظاهر شد. صدا پیشگی این عروسک به عهدهٔ محمد بحرانی و عروسک گردانی بر عهدهٔ مهدی برقعی و حامد ذبیحی می‌باشد. ابتدا قرار بود جناب خان به عنوان استدآپ کمدین در برنامه حاضر شود، اما رفته رفته عضو ثابتی از برنامه «خندوانه» شد. در هنگام اجرای برنامه عروسک گردان ها و صداپیشه در محلی جدا از هم هستند.

ویژگیهای شخصیتی

جناب خان علاقه زیادی به خواندن ترانه‌های بندری دارد. او لبو فروشی را از کودکی آغاز کرده و از بیست سالگی عاشق دختری به نام احلام شده و طی این مدت هر هفته با خانواده به خواستگاری احلام می‌رود و هربار به دلیلی جواب منفی می‌گیرد. او با فروش لبو توانسته ثروت زیادی به دست آورد. او اصطلاحاتی برای خود دارد که بعضی از آنها عبارتند از: “میام براتا”، “هه هه و…” .از خصوصیات بارز جناب خان می‌توان به بیان مشکلات مردم ایران و خوزستان به زبان طنز اشاره کرد.

حاشیه‌ها

  • پس از شهرت یافتن این شخصیت عروسکی برخی مدعی شدند که در فرایند شکل گیری جناب‌خان از نمونه‌های خارجی نظیر المو و خرس فوزی الگو برداری شده‌است، که این شائبه تکذیب شد.
  • پس از اعتراض برخی از قومیت‌های ایرانی در قبال سیاست‌های صدا و سیما، شایعه شد که جناب‌خان به علت استفاده از لهجه آبادانی ممنوع‌التصویر می‌شود

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه