رونمایی جدید کمپانی سیلیکون پاور

رونمایی جدید کمپانی سیلیکون پاور

این محصول که سرعت خواندن/نوشتن فوق‌العاده ۲۴۰/۸۰ مگابایت بر ثانیه را دارد، در ظرفیت های بالا عرضه شده و عنوان سریع‌ترین و قدرتمندترین فلش USB 3.0 این کمپانی را به خود اختصاص داده است و می‌توان آن را تحولی بزرگ در صنعت حافظه نامید.

بدنه این فلش مموری با الهام از اتومبیل‌های مسابقه‌ای ساخته شده و جنس بدنه آن از آلیاژ روی بسیار با کیفیت است و به همین دلیل می‌توان گفت که از لحاظ طراحی کاملا از سایر محصولات موجود در بازار متمایز است.

گفتنی است که این محصول با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های صنعت ذخیره‌سازی دنیا ساخته شده و به دلیل ظاهر زیبا و عملکرد فوق‌العاده‌اش، چشم‌انداز جدیدی را در حوزه طراحی و ساخت ابزارهای ذخیره‌سازی ترسیم کرده است.

اینترفیس پرسرعت USB 3.0

فلش مموری مارول M70 با بهره‌گیری از اینترفیس پرسرعت USB 3.0 ساخته شده است و در پاسخ به تقاضای رو به رشد کاربران به استفاده از ابزارهای پرسرعت و کارامد ذخیره‌سازی ارائه شده است.

این محصول قادر است که داده‌های شما را با سرعت باورنکردنی ۲۴۰ و ۸۰ مگابایت بر ثانیه بخواند و بنویسد و به همین دلیل به کاربران حرفه‌ای نظیر عکاسان، فیلم‌برداران، گیمرها و تجار امکان می‌دهد که به سادگی حجم بالایی از انواع فایل (از قبیل تصاویر گرافیکی و ویدئو) را ذخیره‌نموده یا ویرایش کنند.

مارول M70 همراه با پورت کشویی USB عرضه شده است که به کاربران امکان می‌دهد تنها با یک اشاره انگشت درایو آن را از محفظه خارج نمایند.

همچنین، به دلیل کشویی بودن پورت USB این فلش ، امکان وارد آمدن آسیب به درایو داخلی فلش در نتیجه برخورد ذرات گرد و غبار به آن به حداقل میزان ممکن می‌رسد.

انحنای زیبای روی بدنه این فلش نیز با در نظر داشتن اصول ارگونومیک طراحی و ایجاد شده است و به همین دلیل به راحتی می‌توان آن را در دست گرفت.

طراحی بی‌نظیر

فلش مموری مارول M70 طراحی کاملا مدرن و متفاوتی دارد و به همین دلیل هم می‌تواند برای مشکل پسندان انتخاب مناسبی باشد و هم آنها که به دنبال یک ابزار قدرتمند برای حفظ و ذخیره‌سازی اطلاعاتشان هستند. بدنه فلزی این محصول از آلیاژ روی و با بهره‌گیری از فناوری سندبلاست ساخته شده است تا علاوه بر زیبایی، استحکام خوبی نیز برای آن ایجاد شود و به موجب عملکرد استثنایی و طراحی بی‌مانندش می‌تواند بهترین گزینه برای حرفه‌ای‌ها و کاربران امروزی باشد.

کمپانی سیلیکون پاور برای آنکه بهتر پاسخگوی نیاز طیف گسترده کاربران خود باشد این محصول را در ظرفیت‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه کرده است.

کاربران این محصول همچنین می‌توانند نرم‌افزار بازیابی فایل ریکاوا (برای بازیابی فایل‌های دیلیت شده از قبیل عکس، سند، موسیقی و ویدئو)، برنامه SP Widget با هفت ابزار امنیتی و دریافت پشتیبان و نسخه ۶۰ روزه برنامه امنیت اینترنت نورتون را به صورت رایگان دانلود نمایند.

رونمایی جدید کمپانی سیلیکون پاور رونمایی جدید کمپانی سیلیکون پاور رونمایی جدید کمپانی سیلیکون پاور

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند