روش پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق اینترنت و تلفن

این روزها مردم به دنبال سریع ترین راه و راحت ترین راه برای پرداخت قبوض خود هستند، روش پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق اینترنت و تلفن در مطلب زیر…

روش پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق اینترنت و تلفن

روش پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق اینترنت و تلفن, پورتال خبری فرهنگی گهر

گاهی قبض صورتحساب تلفن ثابت منزل یا محل کار خود را گم می‌کنید یا به دلایل مختلف مانند قطع تلفن ثابت به علت پرداخت نشدن به‌موقع صورتحساب یا ضرورت پرداخت صورتحساب به دلیل جابه‌جایی منزل، به قبض تلفن ثابت و دریافت شناسه پرداخت نیاز دارید.

شاید به نظر برسد بهترین راه، مراجعه به مخابرات منطقه است، اما راهکار ساده‌تری نیز وجود دارد که کمتر شما را دچار دردسر می‌کند. اگر از روش اینترنتی برای دسترسی به قبض تلفن ثابت استفاده کنید ضرورتی برای مراجعه به مرکز مخابرات و صدور قبض‌ المثنی وجود ندارد.

برای دریافت قبض تلفن ثابت باید به سامانه شرکت مخابرات مراجعه کنید.

روش اینترنتی 1 : 

به این سایت مراجعه و با وارد کردن شماره به همراه کد (هر شهر و هر استانی که هستید) می توانید مبلغ قبض را مشاهده و پرداخت نمایید (کلیک کنید)

روش اینترنتی 2 :

به این سایت مربوط به بانک پارسیان مراجعه و شماره تلفن ثابت خود را به همراه کد وارد می کنید ، یک شماره موبایل هم باید برای دریافت شناسه وارد کنید ، سپس می توانید قبض خود را مشاهده و پرداخت کنید (کلیک کنید)

پرداخت و وصل سریع :

اگر تلفن ثابت شما قطع می باشد می توانید از طریق شماره گیری سامانه 2000 پرداخت قبض را انجام و نهایتا 5 دقیقه بعد تلفن شما وصل خواهد شد

 

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه