روش های موثر در آب کردن چربی شکم ( دیگر نگران چربی های شکمتان نباشید !)

تاريخ : 30 تیر

روش های موثر در آب کردن چربی شکم ( دیگر نگران چربی های شکمتان نباشید !)

روش های موثر در آب کردن چربی شکم ( دیگر نگران چربی های شکمتان نباشید !), پورتال خبری فرهنگی گهر

روش های موثر در آب کردن چربی شکم ( دیگر نگران چربی های شکمتان نباشید !), پورتال خبری فرهنگی گهر

آیا دنبال روشهایی برای آب کردن چربی شکم و سفت کردن عضلات آن بدون ورزش و استفاده از وسایل خاصی می گردید؟ اگر چه یک وسیله ورزشی شکمی می تواند به شما در سفت کردن سریع عضلات شکمتان کمک کند ولی بیشتر این وسایل ورزشی مفید نیستند و به شما نتیجه دلخواه را نمی دهند. برای داشتن عضلاتی سفت به یک رژیم غذایی و انرژی و انگیزه لازم برای انجام ورزش روزانه دارید.این ۷ روش به شما کمک می کنند که چربی شکمتان را آب کنید و عضلاتی سفت و محکم داشته باشید.

از کاردیو بیشتر استفاده کنید

آیا هر روز ورزش می کنید ولی موفق به آب کردن شکمتان نمی شوید و احساس ناامیدی می کنید؟ نگران این موضوع نباشید از کاردیو بیشتر استفاده کنید. کاردیو به شما کمک می کند که کالری زیادی را بسوزانید و چربیهای کل بدنتان که شامل چربی شکم نیز می باشد می سوزد.

همچنین بخوانید : کاردیو چیست؟

شکمتان را نگه دارید

یکی از ساده ترین روشهای سفت کردن شکم نگه داشتن آن به مدت ۱۰ یا ۱۵ دقیقه است. این ورزش ساده را ۴ بار در روز انجام دهید تا متوجه نتایج شگفت انگیز آن شوید. نکته جالب این است که می توانید این تمرین را در سر کار و یا در صف مغازه هم انجام دهید.

روزی بین ۱۰ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید

می دانم که نوشیدن آب کافی در روز بسیار مشکل است اما باید این کار را انجام دهید. آب، رطوبت بدن شما را حفظ می کند و کمک می کند که سم از بدن شما خارج شود. اگر عادت به نوشیدن ۱۰ تا ۱۲ لیوان آب در طول روز کنید دیگر نیازی به استفاده از وسایل ورزشی شکمی ندارید و چربی شکمتان آب می شود.

دست از شکر خوردن بردارید

شکر تصفیه شده که در فراورده های غذایی ودر کلوچه و کیک ها یافت می شود باعث نفخ شکم می شود و برای سلامتی شما مضر است. می دانم که شکر بسیار اعتیاد آور است و ترک آن سخت است ولی برای داشتن شکمی صاف و عضلاتی سفت باید آن را از رژیم غذاییتان حذف کنید.

روش های موثر در آب کردن چربی شکم ( دیگر نگران چربی های شکمتان نباشید !), پورتال خبری فرهنگی گهر

پلانک یکی از ورزشهای بسیار مهم برای قوی کردن تمام عضلات شکمی است بر روی دست راست قرار بگیرید تمام بدنتان از سر تا پا باید در یک خط مستقیم قرار بگیرد. با ۳۰ تا ۴۰ ثانیه برای بار اول شروع کنید و سپس مدت زمان آن را افزایش دهید. با این روش دیگر نیازی به استفاده از وسایل ورزشی ندارید. به طور مرتب این تمرین را انجام دهید تا نتیجه آن را ببینید.

تمرینات شکمی بیشتری را انجام دهید

پلانک، و درازو نشست تنها بخشی از ورزشهای موثر برای آب کردن شکم و سفت کردن عضلات شکم هستند. برای رسیدن به هدفتان باید تمرینات شکمی بیشتری انجام دهید و یک رژیم غذایی سالم داشته باشید.

آخر شب غذا نخورید

تا دیر وقت بیدار ماندن به منظور تماشای فیلم مورد علاقه تان و یا جست و جو در اینترنت باعث می شود که به سمت غذای ناسالم بروید. حتی اگر به سمت غذای سالمی در آخر شب بروید دچار اضافه وزن خواهید شد. برای آب شدن شکمتان شب زود بخواید. غذای آخر شب می تواند رژیم غذاییتان را به هم بزند و باعث آشفته شدن خوابتان نیز می شود.

هانطور که دیدید آب کردن چربی شکم و سفت کردن عضلات آن بدون انجام وسایل ورزشی امکان پذیر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب درستی داشته باشید. آیا می خواهید برای آب کردن چربی شکمتان روشهایی را که به شما گفتیم امتحان کنید؟

 منبع:emrozonline

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي