روش های طبیعی برای از بین بردن موهای پشت لب

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 13 خرداد

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : روش های طبیعی برای از بین بردن موهای پشت لب
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

روش های طبیعی برای از بین بردن موهای پشت لب, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

بسیاری از زنان با مشکل موهای زائد پشت لب بالا مواجه هستند و اکثر اوقات وقت کافی برای رفتن به سالن های زیبایی برای از بین بردن این موها ی زائد را ندارند .

با ما همراه باشید تا بهترین روش های خانگی برای حذف موهای زائد پشت لب بالا را به شما رائه دهیم :

یکی از بهترین روش های خانگی برای حذف موهای زائد پشت لب بالا استفاده از زردچوبه می باشد و روش استفاده ی آن به این صورت می باشد که زردچوبه را با شیر مخلوط می کنید تا به شکل خمیر در بیاید و این خمیر را پشت لب خود بمالید و مدتی صبر کنید تا خمیر خشک شود و بعد از خشک شدن خمیرآن را مالش دهید تا کاملا از پشت لب شما پاک شود حتما این عمل را مرتب و به طور روزانه انجام دهید.

دومین روش تهیه ی مخلوطی از آب لیمو و شکر و آب می باشد این مخلوط را طوری تهیه کنید که شبیه به رب گوجه فرنگی باشد و سپس این مخلوط را پشت لب بالای خود بمالید و پس از ۱۵ دقیقه آن را با آب سرد بشویید و باز هم تاکید می کنیم که اگر می خواهید زودتر به نتیجه برسید حتما این عمل را به طور روزانه انجام دهید.

روش آخر تهیه ی مخلوطی از سفیده ی تخم مرغ و آرد ذرت و شکر می باشد این مخلوط را نیز تهیه کنید و به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست خود قرار دهید و پس از ۱۵ دقیقه آن را پاک کنید یا بشویید شما باید این مخلوط ها را روی پوست تمیز قرار دهید و حتما به طور مرتب و روزانه انجام دهید در این صورت شاهد نتیجه ی بهتری خواهید بود شما با انجام این روش ها نیازی به پرداخت هزینه های سنگین ندارید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي