روزنامه مارکا : نادال ، رونالدو ، آتلتيکومادريد و بايرن مونيخ برترين هاي سال 2013

روزنامه معتبر مارکا چاپ اسپانیا رافائل نادال تنیسور مطرح این کشور و کریس رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید را به عنوان برترین های سال 2013 معرفی کرد.

روزنامه مارکا : نادال ، رونالدو ، آتلتيکومادريد و بايرن مونيخ برترين هاي سال 2013
به گزارش الکره ، در نظرخواهی صوتی از خوانندگان روزنامه مارکا علاوه بر نادال و رونالدو ، ماریا بلمونته شناگر زن اسپانیایی ، تیم های آتلتیکومادرید و بایرن مونیخ نیز در سایر موارد بهترین معرفی شدند.
در انتخاب بهترین ورزشکار مرد اسپانیا نادال با 57 درصد آرا اول شد و مارک مارکس موتورسوار اسپانیایی در کلاس موتوجی پی با 29.8 و خاویر گومس نویا قهرمان تریاتلون یا سه گانه جهان با 5.4 درصد آرا دوم و سوم شدند.
در میان ورزشکاران زن بلمونته گارسیا در رشته شنا با 79.1 درصد آرا در صدر قرار گرفت و آمایا والدیمورو عضو تیم بسکتبال زنان اسپانیا با 7.5 و اونا کاربونیل دیگر شناگر اسپانیایی با 3 درصد آرا دوم و سوم شدند.
در میان برترین ورزشکاران جهان کریس رونالدو فوق ستاره تیم فوتبال رئال مادرید از پرتغال با 25.4 درصد اوب شد ، سباستین فتل قهرمان آلمانی فرمول یک جهان با 20.4 درصد و لبرون جیمز فوق ستاره بسکتبال ان بی ای با 15.8 درصد آرا دوم و سوم شدند.یوسین بولت دونده سرعت جامائیکایی و قهرمان جهان با 9.8 درصد و لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با 9.7 درصد آرا در رده های چهارم و پنجم قرار گرفتند.
در میان ورزشکاران برتر زنان جهان سرنا ویلیامز تنیسور زن آمریکا با 53.7 درصد آرا اول شد و میسی فرانکلین شناگر زن امریکایی با 10.7 و شلی آن فریزر دونده سرعت و قهرمان زنان جهان از جامائیکا با 9.2 درصد در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
در بخش بهترین تیم و در میان تیم های اسپانیایی تیم آتلتیکومادرید با 28.9 درصد آرا اول شد و تیم های بسکتبال رئال مادرید و تیم ملی واترپلو اسپانیا با 10 درصد آرا مشترکا دوم شدند.
در معرفی بهترین تیم ورزشی جهان در سال 2013 نیز تیم فوتبال بایرن مونیخ با 62 درصد آرا در صدر قرار گرفت و تیم فرمول یک ردبول اتریش با 17 و تیم بسکتبال میامی هیت آمریکا – قهرمان ان بی ای با 10.1 درصد آرا دوم و سوم شدند.

منبع:خبرپو

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه