راهنمای استفاده از فضای زیر تخت

تاريخ : 19 فروردین

راهنمای استفاده از فضای زیر تخت را برای شما همراهان خوب گهر در این مطلب آماده کرده ایم.

راهنمای استفاده از فضای زیر تخت, پورتال خبری فرهنگی گهر

یکی از دغدغه های فضاهای کوچک خانه های امروزی، کمبود فضاهایی مانند کمد و انبار ها می باشد که بی شک نقش موثری در نوع دکوراسیون داخلی به خصوص در فضاهایی مانند اتاق خواب ها می باشد.

یک راه حل کوتاه مدت استفاده از سبدهای پلاستیکی یا حصیری برای این فضاست که غالبا برای جای دادن لباس های کوچک محل مناسبی است اما اگر به دنبال یک راه حل جدی برای این فضا هستید پس نیاز به طراحی مناسب برای این فضا دارید به سادگی می توانید این فضا را قفسه بندی کنید و از آن استفاده کنید.
وقتی فضای آپارتمان شما کوچک است بهترین ایده برای شما ایجاد یک دراور زیر تخت شماست به سادگی می توانید با بالا بردن ارتفاع تخت خواب خود از فضای ایجاد شده در زیر تخت استفاده ی بهنیه نمایید

همه ی ما با تخت های کشو دار معمولا آشنایی داریم این تخت ها معمولا دارای یک یا دو کشو می باشند که به خوبی می توانند لوازم و وسایل ما را در خود جای دهند، اگر فضای داخلی شما کوچک است قاعده ها را زیر پا بگذارید و از نجار خود بخواهید تختی با بیش از دو کشو برای شما تعبیه کند تا بیش از بیش از فضای آن استفاده نمایید

ایده ی اضافه کردن کشوها به خوبی می تواند برای فضای اتاق کودک شما هم عملی شود، کافی است فرزند دلبندتان ترس از ارتفاع نداشته باشد! به سادگی با کمی بالا بردن ارتفاع می توانید از فضای زیر تخت ها استفاده ی بهینه داشته باشید.

گاهی فضای پایین تخت ها گزینه ی مناسبی برای طبقه بندی و نظم دهی و سر و سامان دادن به فضای دکوراسیون اتاق خواب شماست، کافی است کمی متفاوت تر به اجزای اطراف خود نگاه کنید

شاید تجربه ی بیشتر طراحان و یا دانشجوهای طراحی و معماری جای دادن کوهی از نقشه ها و اتودهای طراحی شان می باشد، شاید بهترین گزینه برای آن ها این است که خودشان دست به کار شوند و فضای زیر تختشان را برای این منظور آماده کنند.

از ابعاد و استانداردها خارج شوید گاهی می توانید به سادگی برای فضای کوچک آپارتمان خود یک تخت خواب منحصر به فرد داشته باشید که در خود فضایی کمد طور هم جای داده باشد بنابراین کافی است ایده ی این تخت را به نجار خود بدهید و از داشتنش در فضای داخلی خود لذت ببرید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي