دیدن فیلم های غیراخلاقی چه عوارضی دارد؟

تاريخ : 29 اردیبهشت

حتما شما هم تا به حال در مورد عوارض و پیامدهای جبران ناپذیر تماشای فیلم های غیراخلاقی چیزهایی خوانده و شنیده اید. نگاه کردن به فیلم های پورن و پورنوگرافی متاسفانه این روزها برای جوانان بسیار رایج شده است که این عمل برای آن ها عوارض بسیار بدی دارد. اگر می خواهید بدانید دیدن فیلم های غیراخلاقی چه عوارضی دارد؟ این بخش گهر را بخوانید.

دیدن فیلم های غیراخلاقی چه عوارضی دارد؟

دیدن فیلم های غیراخلاقی چه عوارضی دارد؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

دیدن فیلم های غیراخلاقی

از اولین عوارض فیلم های پورنوگرافی در زندگی ، انحراف جنسی شوهران است که باعث گسستن آشکار عمل جنسی از ابراز عشق ، دوست داشتن و دیگر احساسات طبیعی سالم که به روابط زناشویی کمک می کنند می شود . در این زمینه ، جدایی همسران و طلاق بسیار رواج دارد و فرد منحرف تا جایی پیش می رود که دائم خود ارضایی می کند .

عوارض فیلم های پورنوگرافی کدامند ؟

کاهش روابط اجتماعی در نوجوانان و پرخاشگری در همسران ، مهمترین عارضه فیلم های پورنوگرافی است که در این مورد هیچ فرقی نمی کند که منحرف جنسی ، مدیر یک شرکت یا یک کارگر ساده باشد و همه آنها می توانند نسبت به نابهنجاری جنسی به یک اندازه شرطی شوند .

سیر روند شرطی سازی خودارضایی غیر قابل اجتناب است و به راحتی و خودانگیخته از بین نمی رود بنابراین درمان آن دشوار است . متاسفانه از عوارض فیلم های پورنوگرافی ، رشد آهسته و آرام این بیماری است که همیشه از دید پنهان است و همانند سرطان ، در زندگی محرمانه و شخصی مردان ، سال ها به رشد و گسترش خود ادامه می دهد .

تجسم نیرومند خاطرات گذشته ، از تحریک شدن های جنسی و مرور صحنه های فیلم های مستهجن در ذهن ، عوارض فیلم های پورنوگرافی را تایید می کند و باعث می شود که فرد با عطش سیری ناپذیری دست به خود ارضایی بزند و حتی گاهی با پوشیدن جوراب و لباس های زیر زنانه از لحاظ شهوانی ، در حالت لذت و تحریک جنسی باقی بماند .

مشاهده فیلم های پورنو تهدیدی برای ازدواج شما

به گفته کارشناسان ، محرک جنسی این افراد ، چیزی غیر از همسرشان می باشد و در مسیری حرکت می کنند که جُز پوچی ، تنهایی ، احساس گناه ، بی مسئولیتی ، روابط غیر عاطفی و غیر متعهدانه به همسر خود هیچ نصیبی نمی برند .

عوارض فیلم های پورنوگرافی تنها به این موارد محدود نمی شود . تماشای دائمی حرکات اغراق شده بازیگران در فیلم های مستهجن ( که همه چیز بر مبنای خشونت و سکس است ٬ نه روابط عاطفی و احساسات عاشقانه ) باعث میشود افراد نسبت به اخلاقیات بی تفاوت شده و به خانم ها ، به چشم ابزارهایی برای اطفای شهوت نگاه کنند که این موضوع فاجعه بار ، برای جامعه ، فرد و خانواده بسیار خطرناک است .

از دست دادن خانواده ، جدایی و طلاق ، مواجه شدن با قانون در مواردی مثل مزاحمت برای دختران ، اذیت و آزار کودکان و سوء استفاده جنسی از همکاران ، ممکن است از عوارض فیلم های پورنوگرافی باشد .

نکته : در علم پزشکی امروز که تا مرز شناخت بسیاری از بیماری ها هنوز فاصله دارد ، خیلی از امور زندگی کم ضرر به نظر می رسند اما در آینده ای نزدیک شاید ضرر آنها ثابت شود .  دیدن این فیلم ها به بهانه آموزش که با تحریک سیستم عصبی خودکار ( سمپاتیک و پاراسمپاتیک ) موجب تحریک دائمی ذهن می شود یا تجویز دیدن فیلم های جنسی برای زوجینی که یکی از همسران یا هر دو به بی میلی جنسی و سرد مزاجی مبتلا هستند و ممکن است در مدت کوتاهی موجب بهبودی روابط شود اما در طولانی مدت ، منجر به بروز مشکلات عدیده ای گردد  .

شوهرم با تماشای فیلم های مستهجن ارضاء می شود

سوال : شوهرم به دیدن فیلم های مستهجن معتاد است و با تماشای فیلم های پورنو احساس خیلی خوبی دارد . اغلب اوقات احساس می کنم که دیگر جذاب نیستم و من در زندگی اش بیهوده ام . با اینکه من را خیلی دوست دارد این موضوع آزارم می دهد .

در پاسخ باید گفت : سعی کنید احساستان را نسبت به همسرتان بیان کنید . باید بدانید که راه حل این مسئله ، ابتدا در دستان خود شماست و نه دوستان و آشنایان . اگر چه این مشکل به رابطه و زندگی زناشویی شما هیچ کمکی نمی کند اما ضروری ست با همراهی همسرتان راهی برای این مسئله ناخوشایند پیدا کنید . ورزش کردن و تقویت اعتقادات مذهبی ، در این زمینه مشکل گشاست . توجه کنید که اگر رفتار شوهرتان با دیدن فیلم های مستهجن خیلی تغییر کرده و هرگز تلاشی برای بهبود رابطه تان نکرده است و باعث ایجاد احساسات غیر عاطفی و منفی در شما شده است ، مشکل بسیار جدی ست و باید از مشاور خانواده و زناشویی کمک بگیرید .

سوال : نوجوانی هستم شانزده ساله که از خودارضایی خسته شده ام و فیلم های صحنه دار و پورنو خود را از کامپیوتر ، تبلت و موبایلم پاک کرده ام . لطفاً راهنمایی ام کنید .

پاسخ : عوارض فیلم های پورنوگرافی در نوجوانان و جوانان آشکار است . دیدن این فیلم ها که تصویر نادرستی از روابط مرد با زن را ارائه می دهد اغلب با خودارضایی و عواقب وخیمی مثل حسرت ، ناکامی و عدم آرامش روانی همراه است .

باید گفت که هر زمان میل تان به دیدن صحنه های محرک و خود ارضایی خیلی شدید شد ، دوش آب سرد بگیرید . این عمل به شما آرامش می دهد . یا هرگاه این میل به سراغتان آمد ، خود را به کاری سرگرم کنید . به بیرون از منزل بروید و یا با دوستان ورزش کنید .

اگر خیلی سریع تحریک می شوید ، به بدن خانم ها نگاه نکنید و با انجام تمرینات ورزشی خود را تقویت کنید . در طول روز ، ساعاتی از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید ( این راهی بازدارنده برای مشغول کردن ذهن است ) .

دیدگاه های متفاوتی وجود دارد اما به جذابیت های زندگی بعد از ترک خود ارضایی فکر کنید . ترک خودارضایی را با دو روز پاک ماندن شروع کنید . سپس یک هفته و بعد پانزده روز ، و در این مدت عصرها ورزش کنید . برای اجتناب از عوارض منفی دیدن فیلم های پورنوگرافی ، اعتماد به نفس تان را بالا ببرید و با خود صادق باشید .

و در پایان همواره سعی کنید افکار شهوانی را از ذهن خود دور کنید .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي