دور زدن رجیستری موبایل با سیم کارت رایگان!

از زمان اجرای طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه ، به گفته برخی مسئولین احتمال تقلب در واردات تلفن همراه وجود ندارد . بتازگی افرادی توانسته اند از طریق روش هایی طرح رجیستری را با استفاده از سیم کارت های رایگان دور بزنند.

دور زدن رجیستری موبایل با سیم کارت رایگان!, پورتال خبری فرهنگی گهر

در ادامه دور زدن رجیستری موبایل با سیم کارت رایگان را می خوانید

پس از اجرای کامل طرح رجیستری، اخباری از این دست که قاچاق گوشی به کشور صفر شد یا میزان واردات گوشی به کشور چندصد درصد افزایش یافت هرازگاهی منتشر می‌شود. اما واردات گوشی به‌شکل مسافری یا فعال کردن گوشی‌هایی که به روش‌های غیرقانونی به کشور وارد شده، شاید به نام قاچاق خوانده نشود؛ اما به هر حال از راه غیرقانونی وارد شده است.

از اوایل اجرای طرح رجیستری گوشی‌های موبایل، امکان ثبت تعداد زیادی گوشی با یک سیم‌کارت وجود داشت که این موضوع باعث سوءاستفاده‌های بسیاری شد و از اوایل ماه جاری مصوب شد که با هر سیم‌کارت فقط امکان رجیستر ۱۰ دستگاه گوشی وجود دارد. با این حال قاچاقچیان کوتاه نیامدند و روش جدیدی برای رجیستر گوشی‌ها و دور زدن طرح ابداع کرده‌اند.

شیوه‌ی کار به این ترتیب است که فروشندگان، سیم‌کارت ۴۷۰۰ تومانی ایرانسل را به مشتریان خود به رایگان هدیه می‌دهند و برای فعال‌سازی سیم‌کارت، از آنها می‌خواهند کپی کارت ملی خود را تحویل دهند. پس از دریافت کارت ملی، فروشنده‌ی سیم‌کارت به مشتری اعلام می‌کند که سیم‌کارت وی ظرف چند روز کاری آینده آماده می‌شود؛ این درحالی است که پیشتر سیم‌کارت فروخته‌شده در لحظه در اختیار مشتری قرار می‌گرفت.

پس از فعال‌سازی، فروشنده سیم‌کارت را به واردکننده‌ی موبایل تحویل می‌دهد و او گوشی‌هایی را که به‌صورت قاچاق وارد کرده، به اسم گوشی مسافری رجیستر می‌کند و دیگر گرفتار تعزیرات و گمرک و توقیف گوشی و قیمت‌گذاری نمی‌شود. فروشنده سیم‌کارت هم از قاچاقچی ۵۰ هزار تومان دریافت می‌کند و پس از دو یا سه روز، سیم‌کارت هدیه را به مشتری تحویل می‌دهد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي