در گذشت ناگهانی رابین ویلیامز کمدین هالیوودی

در گذشت ناگهانی رابین ویلیامز کمدین هالیوودی

جسد «رابین ویلیامز»، بازیگر و کمدین سرشناس آمریکایی در حالی در خانه‌اش در کالیفرنیا پیدا شد که این بازیگر 63 ساله بنابر اعلام پلیس به احتمال فراوان خودکشی کرده است.

وی که در چند سال اخیر از افسردگی رنج می‌برد و خود به صراحت از مصرف کوکائین و الکل سخن می‌گفت، چند باز نیز برای ترک به مواد مخدر تلاش کرده بود.

در گذشت ناگهانی رابین ویلیامز کمدین هالیوودی

بازیگر «بی خوابی» با اجرای نقش در مجموعه‌ی تلویزیونی «مورک غریبه» به اوج شهرت دست یافت. او همچنین برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، گلدن گلوب و گرمی است. فعالیت‌های او بیشتر در سینما تلویزیون و تئاتر بوده است.

از معروف‌ترین کارهای او می‌توان به «به دام انداختن»، «چه رویاهایی می‌آیند»، «یک ساعت عکاسی»، «بی‌خوابی»، «پچ آدامز»، «ملوان زبل»، «مرگ دوباره»، «شاه ماهیگیر»، «هملت»، «مرد دویست ساله»، «رییس‌جمهور بعدی»، «جومانجی»، «خانم دابت فایر»، «ویل هانتینگ نابغه» , «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» و «شب در موزه»  اشاره کرد.

در گذشت ناگهانی رابین ویلیامز کمدین هالیوودی
همسر ویلیامز، سوزان اشنایدر اظهار داشته است که: “من همسرم و بهترین دوستم را از دست داده‌ام، در حالی که دنیا یکی از محبوب ترین و زیباترین انسان‌هایش را از دست داد. من به کلی دل شکسته هستم.

مشاهیر به ادای احترام به ویلیامز پرداختند، از جمله همکار کمدینش استیو مارتین که در توییتر خود نوشت: “نمی‌توانم حیرت‌زده تر از این شوم که رابین ویلیامز، استعداد بزرگ، همکار و روح واقعی از دست رفته است.

منبع: isna.ir

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند