خسارت های وحشتناکی که حیوانات به وجود آورده اند

خسارت های وحشتناکی که حیوانات به وجود آورده اند

حیوانات از روی غریزه زندگی می کنند و دست به کارهایی می زنند که شاید از نظر ما اشتباه باشد اما در نگاه یک حیوان کاری درست در راستای زندگی است. برخی مواقع این زندگی از روی غریزه باعث به وجود آمدن حوادثی می شود که باورکردنی نیستند. امروز نگاهی می اندازیم به 4 حادثه باورنکردنی که یک حیوان کوچک باعث و بانی آن بوده است.
خسارت های وحشتناکی که حیوانات به وجود آورده اند

آتش سوزی 250 هزار دلاری
در منطقه لینکلن شایر یک گنجشک که عاشق جمع کردن ته سیگارها بود آتش سوزی بزرگی به راه انداخت که 250 هزار دلار هزینه در برداشت. این آتش سوزی در مغازه الکتریکی مردی به نام شرایف رخ داد که خودش علاقه ای به سیگار ندارد اما به نظر گنجشکی که در شیروانی مغازه او زندگی می کرده است علاقه خاصی به مواد مخدر داشت. شرکت بیمه در شیروانی این مغازه 35 ته سیگار پیدا کرد و آتش نشانی نیز منبع این آتش سوزی را همین ته سیگار ها می داند. به نظر آخرین ته سیگاری که گنجشک به مغازه آورده بود کمی روشن بوده و همین باعث آتش سوزی شده است.

موش انتقام جو
در یک اتفاقی که نام آن را انتقام موشی گذاشته اند یک موش کوچک باعث به وجود آمدن آتش سوزی وسیعی شد که بیش از 100گربه طی آن کشته شدند. این آتش سوزی که در یک محل سرپرستی حیوانات در اوشاوای کانادا رخ داد 100 گربه، 3 سگ و چند موش را به کشتن داد. آتش نشانی اعلام کرد که جویده شدن سیم های برق توسط موش ها و اتصالی کردن آن ها باعث به وجود آمدن این آتش سوزی شده است.

خوک شکمو
“جینگر” نام خوکی است که خرج بزرگی را روی دست صاحبش گذاشت. این خوک یک انگشتر 1500 پوندی که از الماس درست شده بود را بلعید و دیگر دفع نکرد. آقای “کالگل” که صاحب این خوک است می گوید چندی پیش خانمی برای خرید وسایل به خانه ما آمد و چند دقیقه ای در کنار خوک ها بود به نظر در همان زمان انگشتر از دستش افتاده و خوک نیز بدون اینکه بداند آن را بلعیده است.

اورانگوتان فراری
“کارتا” اورانگوتان فراری است که توانست با تغییر دادن مسیر میدان الکتریکی که به فنس های محافظ می رسید از باغ وحش فرار کند. او با استفاده از یک لوله آهنی برق بخشی از فنس ها را قطع کرد و سپس با عبور از فنس به دنیای آزاد پیوست البته این آزادی تنها 30 دقیقه به طول انجامید ولی باعث شد تا محافظت از قفس او بیشتر شود تا مبادا بار دیگر قصد فرار کند.

 

منبع: yjc.ir

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند