جنجال های پیام صادقیان در لیگ برتر / عکس

تاريخ : 19 مرداد

جنجال های پیام صادقیان در لیگ برتر / عکس

وقتی که بعد از آن استارت خوب دقیقه ۹۰ برابر نفت نقش زمین اش می کنند، بلند می شود و بی سر و صدا به دنبال توپ می گردد. نه کسی را می زند و نه اعتراضی می کند. خب، حالا زمان آن رسیده که از تحول پسر سر به هوای پرسپولیس حرف بزنیم اما فقط چند روز بعد، اعتراض نازیبای او به داور از راه می رسد تا بدانیم پیام، همانی ست که بود. او بازیکن عجیبی ست. پسرکی که نمی داند حتی مسی و رونالدو هم وقت زیادی را برای «ذهنیت سازی» مثبت – حتی شاید گاهی به دروغ و با تظاهر- صرف می کنند. نمی داند محبوب شدن اساسا سخت نیست و با کمی کنترل به دست می آید. او نمی داند و با این ناآگاهی و یا ناتوانی در کنترل خشونت اش دارد فوتبال اش را در مسیر نابودی قرار می دهد. جریمه کردن همیشه ساده ترین کار ممکن است. البته که او مستحق جریمه بوده و هست اما باید تند و آتشین به یک راه حل برای او نیز اندیشید. خوب نگاهش کنید، او لوئییز سوارز فوتبال ماست، همانقدر وامانده ایم توی کارش! 

مبعلی ثانی!

وقتی بدون توپ روی پای نکونام تکل رفت، زمزمه های مقایسه این حرکت با تکل معروف ایمان مبعلی روی پای دایی کلید خورد. ایمان معتقد بود آن تکل موجب شده دایی بعدها او را به تیم ملی دعوت نکند و حالا که از نگاه عده ای نقش کاپیتان نکونام در تیم پررنگ تر از بقیه بازیکنان بود، بلافاصله بعد از اولین دربی پیام، شایعات عدم حضور او در لیست های کی روش بر سر زبان ها افتاد. اتفاقا او در اولین لیست کی روش پس از آن بازی هم حضور نداشت تا شائبه ها تقویت شوند اما بعدها بالاخره در این تیم همبازی نکونام شد. مربی پرتغالی اما ترجیح داد پیام را با تیم خود به جام جهانی نبرد. صادقیان یک شب بعد از جا ماندن از فهرست ۲۸ نفره تیم ملی به یک جمله پرحاشیه بسنده کرد: بر باعث و بانی اش لعنت! 

جنجال های پیام صادقیان در لیگ برتر / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر


از کارت قرمز به پاس طلایی

اگر داور در همان دقایق ابتدایی ضربه آرنج پیام را دیده بود و او را از زمین اخراج کرده بود، فرصت ثبت بهترین پاس گل فصل گذشته لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی از دست می رفت. صادقیان یکی از بهترین خاطره هایش در فصل گذشته را در شرایطی ساخت که باید در همان دقایق ابتدایی کارت قرمز دریافت می کرد. از همین جا بود که همه روی خشونت او زوم کردند و یک جلسه محرومیت برای او در نظر گرفته شد. 

جنجال های پیام صادقیان در لیگ برتر / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر


سیاوش کشی

تنها ۸ دقیقه از دربی گذشته بود که پیام که با فشار زیاد انتظارات درون زمین قرار گرفته بود، یک تکل بسیار خشن روی پای سیاوش اکبرپور زد. تقریبا همه به جز مظفری زاده معتقد بودند این تکل متسحق اخراج بوده است. به نظر می رسید داور تصمیم به مدیریت بازی را داشت که پیام را اخارج نکرد. 

جنجال های پیام صادقیان در لیگ برتر / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر


منو نخور!

ثانیه هایی بعد از خطا روی اکبرپور، خلعت به عنوان یکی از باتجربه های این تیم به شدت بر سر صادقیان داد کشید تا او را به خودش بیاورد. پیام عصبانی البته جواب او را داد و کار تا نزدیکی های یک درگیری فیزیکی جدی پیش رفت.

جنجال های پیام صادقیان در لیگ برتر / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر


عکس ذهنی!

صادقیان بالاخره درگیری فیزیکی با یک هم تیمی ها را هم تجربه کرد. او در دیدار دوستانه پرسپولیس- نفت، با رضا حقیقی زد و خورد عجیبی داشت. آن ها بعدها در یک روند هندی با هم آشتی کردند اما رفتار آن روزشان از ذهن هواداران پاک نشد. هوادارانی که البته هنوز نتوانسته اند فیلم درگیری که ظاهرا در باشگاه نفت موجود است را تماشا کنند. 

قتلِ ریگی!

در سومین دقیقه وقت های تلف شده دیدار تیم های فحر و پرسپولیس در شیراز، مسعود ریگی به خوبی توپ پیام را گرفت و این بازیکن، در حالی که تعادل خوبی نداشت دستش را توی صورت ریگی کوبید. بازیکن فجر نقش زمین شد و پرسپولیسی ها حتی حاضر نشدند توپ را به بیرون بزنند. 

جنجال های پیام صادقیان در لیگ برتر / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر


آخرِ فاجعه

در شبی که همه پرسپولیسی ها خودشان را مقصر شکست می دانستند، فقط پیام بود که حد نهایت اعتراض به داور را به نمایش گذاشت و حتی نزدیک بود او را بزند! صادقیان در آخرین و در شرایطی که مشخص بود پرسپولیس هیچ شانسی برای برد ندارد، به خاطر صحنه ای که به زعم او خطای هند بود،  این اعتراض عجیب را به نمایش گذاشت.  

جنجال های پیام صادقیان در لیگ برتر / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
منبع: آی اسپورت
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي