جدیدترین خبر در مورد بازگشت شادمهر به ایران

تاريخ : 14 شهریور

بار دیگر خبر بازگشت شادمهر به ایران تیتر روزنامه ها شد و فضای مجازی پر شد از خبر بازگشت دوباره این خواننده جوان. در این مطلب به جزییات این خبر می پردازیم.

جدیدترین خبر در مورد بازگشت شادمهر به ایران, پورتال خبری فرهنگی گهر

سه هفته قبل بود که به ناگاه خبر بازگشت شادمهر عقیلی به ایران به تیتر بسیاری از رسانه ها بدل شد.
اصل خبر هم مربوط می شد به گفتگویی از داوود ناقور دوست قدیمی شادمهر که در آن درباره فراهم آوردن شرایط بازگشت وی به کشور صحبت شده بود.

کار به جایی رسید که حتی سخنگوی ارشاد هم در این باره به اظهارنظر پرداخت.

حالا و بعد از فروکش کردن تب پرداخت ناگهانی به شادمهر ، ناقور از این گفته که اولین هدفش ایجاد شرایط رفت و آمد شادمهر به کشور است و نه کنسرت گذاشتن.

پیگیر حل مشکل ورود و خروج شادمهر هستم

ناقور می گوید: من پيگير حل مشكل ورود و خروج شادمهر هستم و خواهم بود، اين موضوع هم ضرري براي كسي ندارد.

وی ادامه می دهد: در واقع من به عنوان دوست صميمي شادمهر، دوست دارم مشكل ورود و خروج ايشان را حل كنم و دنبال بحث‌هاي ديگر نيستم. بنابراين هيچ اهميتي هم به نظر يك تعداد آدم انگشت شمار نمي‌دهم چون فکر می کنم اين دوستان صلاحيت نظر دادن درباره اين موضوع را نداشته باشند.

شادمهر متعلق به چند فامیل و مدیر برنامه نیست

داوود ناقور با تاکید بر اینکه دوست دارد با پرهیز از حواشی مشکل رفیقش را حل کند به سینماژورنال می گوید: شادمهر يك هنرمند ملي است و متعلق به چند تا فاميل و مديربرنامه نيست، هركسي هر كمكي مي‌تواند براي حل اين موضوعات بكند، اين مي‌تواند مشكلات بسياري را حل كند.

فقط به دنبال این هستیم که شادمهر بتواند به راحتی وارد کشور شود

وی تاکید می کند: ما اصلا دنبال اين نيستيم كه بلافاصله بعد از ورود ايشان، مشكل كنسرت حل شود و ايشان كنسرت بگذارد. ما فقط به دنبال اين هستيم كه ايشان بتواند به راحتي به كشورمان وارد شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي