ثبت نام بن کتاب سال 98

سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت ماه 1398 در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می شود. ثبت نام بن کتاب سال 98 با آدرس ارائه شده در مطلب زیر دنبال کنید.

ثبت نام بن کتاب سال 98

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاستهای ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب را در اختیار دانشجویان، طلاب، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها قرار می دهد.

 

در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز این کارت با شرایط ذیل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد:

زمان ثبت نام:  از روز سه‌ شنبه 20 فروردین تا پایان روز شنبه 24 فروردین 1398  از طریق سامانه ثبت نام  بن کارت دانشجویی به آدرس www.tibf.ir است.

بن کتاب سال 98

ثبت نام بن کتاب سال 98

این ثبت نام در حالی آغاز شده است که در نمایشگاه امسال دانشجویان و طلاب می توانند با پرداخت 90 هزار تومان سهم دانشجو، 60 هزار تومان از معاونت فرهنگی دریافت کنند و در مجموع با در اختیار  داشتن 150 هزار تومان بن کارت، نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 

وی با تاکید بر نقش دولت دوازدهم در حمایت از کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: افزایش ۵۰ درصدی یارانه خرید کتاب به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد نشر و حمایت از توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.

ثبت نام بن کتاب

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه