تورهای خارجی پر فروش

آژانس هواپیمایی آیشم مجری تورهای منحصر به فرد و خاص میباشد و با توجه به سابقه کاری بسیار بالا و تجربیات بی نظیر در اجرای تورهای لوکس درصدد است تا در ادامه به معرفی تعدادی از مسیرهایی بپردازد که شاید هرگز مانند آنها را در هیچ جای دیگر دنیا نتوانید تجربه کنید.

تورهای خارجی پر فروش
تورهای خارجی پر فروش

اولین مقصدی که بی شک از هر لحاظ در صدر مقاصد سفر قرار دارد کشور یونان است که چه از لحاظ طبیعت بی نظیر،چه از لحاظ آثار تاریخی جذاب و چه تفریحات قادر خواهد بود سفری بی نظیر را برای شما به ارمغان بیاورد شما در کشور یونان میتوانید از شهرهایی همچون آتن که پایتخت یونان نیز می باشد و تسالونیکی، سانتورینی، هراکلیون و ده ها شهر زیبای دیگر دیدن کنید و در هر یک تجربه ای جدید را برای خود به ارمغان بیاورید. در شهر آتن میتوانید از جاذبه های گردشگری همچون محوطه باستانی آکروپلیس، موزه آکروپلیس، خیابان مونیستراکی، معبد پارتنون، باغ ملی آتن، استادیوم پاناتنائیک، معبد زئوس، محله پلاکا و سواحل زیبای آتن بازدید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کشور یونان و تور یونان با کارشناسان آیشم تماس حاصل فرمایید.

مقصد دیگری که همه ساله تعداد زیادی گردشگر را از سراسر جهان به خود جذب میکند و همه روزه از ایران به این کشور پرواز مستقیم وجود دارد، تایلند است که سی بیشماری مسافر همه روزه جهت بازدید از شهرهای بانکوک، پاتایا، پوکت، سامویی و … راهی این کشور میشوند.

آژانس آیشم با تنوع بالایی از هتل های 3 تا 5 ستاره که در تمام شهرهای این کشور دارد میتواند پذیرای شما عزیزان در تور تایلند باشد. طبیعت زیبا، تفریحات آبی، مراکز خرید محلی و مدرن، و جاذبه های فراوان دیگر از جمله دلایلی هستند که شما را برای سفر به تایلند مشتاق و حتما به شما عزیزان توصیه میکنیم که قبل از سفر به کشور تایلند با کارشناسان دفتر خدمات مسافرتی آیشم تماس حاصل فرمایید.

اکنون درباره کشوری صحبت خواهیم کرد که تعداد گردشگران آن از تعداد جمعیت آن کشور بیشتر است. سرزمین ماتادورها، کلیسای ساگرادا فامیلیا، تیم های قدرتمند فوتبال کشور اسپانیا. اسپانیا پر طرفدارترین مقصد اروپایی است که همه روزه پذیرای مسافرین بیشماری از سراسر دنیا است. شهرهای بارسلونا، مادرید، مالاگا، والنسیا، گرانادا و ده ها شهر دیگر است. سواحل این کشور که هر یک زیباتر از دیگری است میتوان بارها و بارها شما مسافرین تور اسپانیا را به سوی خود جذب کند. فقط پیش از سفر به این کشور زیبا به شما میگویم که حتما مراقب کم خوابی در طول این سفر باشید چرا که صبح تا شب و شب تا صبح در حال گشت و گذار در این سرزمین هستید و حتی حاضر نیستیید حظه ای از سفرر خود را از دست بدهید. پس با آژانس آیشم تماس حاصل فرمایید تا شما رابرای سفر به کشور اسپانیا و اخذ ویزای شنگن راهنمایی کنیم.

شماره تماس: 02122277790

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه