تعرض 4 پسر به يك دختر در پارتي شبانه

اروم نیوز: اين پرونده از ۲۰ روز قبل و همزمان با مرگ دختر جواني كه بر اثر سقوط از بلندي فوت شده بود، در دستور كار پليس قرار گرفت. مأموران بعد از اينكه در محل حادثه حاضر شدند، متوجه شدند دختر جوان بعد از سقوط از پشت‌بام خانه‌شان فوت شده است. پدر و مادر ليلا در اولين بررسي‌ها به پليس گفتند لحظاتي قبل ليلا براي خوابيدن به اتاقش رفت. هنوز مدت زيادي نگذشته بود كه صداي مهيبي شنيديم و فهميديم او از پشت‌بام به پايين سقوط كرده است.

.
بررسي‌هاي پليس بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني نشان داد كه ليلا قبل از حادثه از سوي چهار پسر مورد آزار جنسي قرار گرفته بود و پرونده آنها در حال رسيدگي بود. بنابراين دو فرضيه در مرگ او مطرح شد كه او يا به خاطر ترس ناشي از حادثه شوم دست به خودكشي زده يا از سوي شخص ديگري از بلندي به پايين ساختمان پرتاب شده است.

.
براساس تحقيقات تيم جنايي، ليلا در باشگاه با سه دختر جوان دوست شد و به پيشنهاد آنها به يك پارتي شبانه كه در خانه‌اي اجاره‌اي در منطقه قيطريه قرار داشت، دعوت شد. مادر ليلا به پليس گفت: شب حادثه دخترم گفت براي ميهماني به خانه يكي از دوستانش مي‌رود. او نيمه‌هاي شب با وضعيتي آشفته به خانه برگشت. ليلا به من گفت وقتي به ميهماني رفتم متوجه شدم كه پارتي شبانه است. آنجا با نوشيدني از ميهمان‌ها كه همه دختر و پسر بودند، پذيرايي مي‌كردند. وقتي نوشيدني را خوردم، سرم گيج رفت. چهار پسر مرا به اتاقي بردند و به زور به من تعرض كردند.

.
مادر ليلا گفت: بعد از اينكه دخترم موضوع را مطرح كرد، به پليس مراجعه و شكايت كرديم. مأموران پليس به خانه مورد نظر رفتند اما متوجه شدند چند پسر پولدار آن خانه را براي يك شب كرايه كرده بودند. مأموران سپس به رديابي پرداختند و سه نفر از پسران جوان را شناسايي و دستگير كردند اما پسر چهارم و سه دختري كه ليلا را به آن ميهماني شوم كشانده بودند، متواري شدند.
بر اساس تحقيقات تيم جنايي، سه متهم بعد از بازداشت به جرم خودشان اقرار كردند و گفتند ما از مدتي قبل ليلا را مي‌شناختيم و به او مواد مي‌فروختيم. شب حادثه هم خودش به ميهماني آمد و با رضايت خودش با او رابطه برقرار كرديم و نمي‌دانيم چرا حالا شكايت كرده است.

.
گزارش پزشكي قانوني نشان داد كه ليلا پيش از مرگ مورد آزار جنسي قرار گرفته است اما تأييد نكرد كه وي مواد مخدر مصرف كرده باشد. بررسي‌هاي بيشتر هم نشان داد كه ادعاي متهمان درباره اعتياد ليلا به مواد مخدر و رابطه قبلي با آنها صحت ندارد و او با دعوت دوستانش به ميهماني رفته است.

.
بعد از انجام تحقيقات، پرونده براي رسيدگي به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد و سه متهم مورد تحقيق قرار گرفتند. آنها قبول كردند كه شب حادثه با ليلا رابطه برقرار كرده‌اند. سپس به دستور قاضي پرونده در اختيار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت تا مشخص شود آيا ليلا دست به خودكشي زده يا از سوي فرد ديگري از بلندي به پايين سقوط كرده است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه