تعبیر خواب ارضا شدن ، تعبیر ارضا شدن در خواب

تاريخ : 13 مرداد

اگر خواب ارضا شدن دیده اید می توانید در ادامه تعبیر ارضا شدن در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب ارضا شدن یا تعبیر ارضا شدن در خواب

تعبیر خواب ارضا شدن ، تعبیر ارضا شدن در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر


خواب نزدیکی و پس از آن ارضا شدن می‌تواند در مرحله نخست یک خواب شیطانی باشد که در چنین صورتی فاقد تعبیر است چون کلیه خواب های شیطانی تعبیر ندارند. پس همواره این نکته را در نظر داشته باشید.

تعبیر خواب ارضا شدن

تعبیرگری می‌گوید: اگر در خواب بیند که ارضا شده و جنب است، دلیل که در حرام، آشفته و سرگشته شده باشد و بعضی از معبران گویند: سفر کند، و مراد دنیا بیاید و کارش تباه شود.
ابن سیرین می‌گوید: خارج شدن منی (همان ابی که از بدن با سرعت و شهوت خروج میشود) دلیل بر، براورده شدن حاجات است.
حضرت دانیال (ع) می‌گوید: تعبیر خواب آمیزش، برآورده شدن خواسته و حاجت می‌باشد، مخصوصا اگر در خواب ببینی از تو منی بیرون آمده است. اگر در خواب ببینی با کسی آمیزش کرده‌ای، تعبیرش این است که آن شخص به تو خوبی می‌کند و خواسته و حاجت تو برآورده می‌شود.
امام صادق (ع) می‌گوید: اگر همراه آمیزش در جریانات خواب، در بیداری [انزال شده و] غسل کردن واجب شود این خواب تعبیری ندارد [منظور این است که احتلام صورت بگیرد].
جابر مغربی می‌گوید: اگر پیرمردی که شهوت او به طور کلی از بین رفته است، در خواب ببیند حالت شهوانی به او دست داده و شهوت مثل ایام جوانی بر او غلبه کرده است، نسبت به انجام کارهای دینی بسیار علاقه‌مند می‌شود.

تعبیر خواب شستن پس از ارضا

  • اگر بیند خود را از آب منی بشست و جامه بپوشید، دلیل که سرانجام از آن کار رسته گردد و کار بسته شود. اگر بیند خود را به تمامی نشست، دلیل که کارش تمام نشود، تمام برنیاید.
ابراهیم کرمانی گوید: 
  • اگر کسی در خواب خود را در حال ارضا شدن ببیند نشانه آن است که در انجام دادن کارهایش ناتوان می‌گردد.
  • اگر در خواب ببیند که پس از ارضا شدن حمام رفته و خود را پاکیزه کند و لباس نو بپوشد به این معنی است که به درگاه خداوند توبه می‌کند.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي