تاثیر لباس براق بر عرق کردن

تاريخ : 14 خرداد

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : تاثیر لباس براق بر عرق کردن

از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

تاثیر لباس براق بر عرق کردن, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

سعی کنید در تابستان لباس براق نپوشید چون موجب تعریق بیشتر و افزایش گرمای بدن شما خواهد شد!
 این روزها با نزدیک شدن تابستان افزایش دما و میزان جذب گرما در افرادی که بیرون از منزل در رفت و آمد هستند بیشتر شده، از طرفی باعث افزایش حشرات زمینه‌ای برای گزیدگی افراد به وجود دارد.
مسعود داودی متخصص پوست و مو در خصوص تاثیر آفتاب بر پوست می‌گوید: عوارض ناشی از تابش ماورابنفش بیشتر برای افرادی است که در تابستان خارج از منزل فعالیت دارند که این افراد مستعد آفتاب سوختگی می‌شوند.
 برای جلوگیری از سوختگی پوست چه کنیم؟
برای پرهیز از آفتاب سوختگی به افراد پیشنهاد می‌شود فعالیت‌های خود را در ساعات خنک ابتدای روز که تازه خورشید طلوع کرده یا در بعد از ظهر نزدیک غروب آفتاب انجام دهند.
وی می‌گوید: ساعت‌های ۱۰ صبح تا ۱۶ اگر کسی مجبور به فعالیت‌ بدنی است توصیه می شود از کرم‌های ضد آفتاب و پوشش مناسب یا از کلاهی که لبه‌های آن به گونه‌ای باشد که صورت، پشت گردن و گوش‌ها پوشیده باشد استفاده شود شایان ذکر است که ضد آفتاب معمولا در نواحی دیگر بدن شامل پوست صورت، گردن، گوش استفاده می‌شود.
وی بیان کرد: در شرایط آفتاب سوختگی ممکن است از داروهای کمکی دیگر نظیر ویتامین C و E استفاده شود.
مشکلات افراد چاق در هوای گرم
داودی در خصوص عرق سوزی بدن می گوید: ساییدگی پوست در شرایط تعریق بدن افزایش می‌یابد و باعث قرمزی،‌ تورم و تاول می‌شود. البته این مورد برای افرادی که افزایش وزن دارند و چاقی امکانش بیشتر است.
مورد دیگری که به آن اشاره می‌شود گزیدگی حشرات است.
برای پیشگیری از گزیدگی به افراد پیشنهاد می‌شود بیرون از منزل پا برهنه بر روی خاک راه نروند ممکن است باعث گزیدگی حشرات و مشکلات دیگری برای پوست اتفاق بیافتد.
وی اظهار کرد: به علت این که حشرات به لباس براق گرایش دارند. پوشش مناسبی نیست ولی لباس رنگ روشن لباس هایی هستند که تا حدودی می‌شود امیدوار بود که حشرات به سمت آن کمتر جذب شود در نهایت، برای جلوگیری از تعریق بدن، آفتاب سوختگی، گزیدگی حشرات بهتر است در زمان‌های خنک از منزل خارج شوند و اگر مجبور به فعالیت در خارج از منزل هستند حتی الامکان از لباس‌های مناسب و کرم‌ آفتاب استفاده نمایند.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي