بیوگرافی همسر پرستو صالحی ، نوید حیدری

عکس و بیوگرافی همسر پرستو صالحی در ادامه …

بیوگرافی همسر پرستو صالحی و بیوگرافی پرستو صالحی، بازیگر خوش چهره ی سینما و تلویزیون کشور که به تازگی به جرگه متاهلین پیوسته است

زندگی نامه پرستور صالحی

از سال 1375 با تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد. در این گزارش زندگینامه کامل به همراه عکس و فیلمشناسی از “پرستو صالحی” را مشاهده می فرمائید.

زندگی نامه پرستو صالحی

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد 9 ابان 1356 در تهران) بازیگر ایرانی است.
مادرش خانه دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که 9 فروردین 1387 درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می کند.

اسطوره های پرستو صالحی

بیوگرافی نوید حیدری همسر پرستو صالحی

پرستو صالحی با یکی از رستوران داران بزرگ تهران به نام نوید حیدری ازدواج کرده است.

نوید حیدری متولد سال 1366 می باشد ، وی صاحب یکی از رستوران های نامی تهران می باشد و پرستو صالحی چندین بار به همراه دوستانش در این رستوران حضور یافته و عک از آن منتشر کرده بود.

بیوگرافی همسر پرستو صالحی ، نوید حیدری

 

شاهین صمدپور مستندساز و دوست قدیمی پرستو صالحی با انتشار پستی در اینستاگرام صحبت پرستو صالحی درباره معرفی همسرش را به اشتراک گذاشت.

آیا همسر پرستو صالحی بازیگر سینما است

خبر ازدواج پرستو صالحی روز گذشته همزمان با آغاز سال نو میلادی در فضای مجازی منتشر شد . بعد از انتشار بدون توضیح این خبر کنجکاوی ها برای شناخت همسر پرستو صالحی آغاز شد و همه میخواستند که بدانند همسر خانم بازیگر از اهالی سینما است یا خیر.

پرستو صالحی با انتشار عکسی از دستهایشان این خبر را به اشتراک گذاشت اما اطلاعات بیشتری در اختیار همراهانش قرار نداد تا همچنان کنجکاوی برای دیدن همسر خانم بازیگر وجود داشته باشد.

سوال شاهین صمدپور از پرستو صالحی درباره همسرش

شاهین صمدپور مستندساز معروف کشورمان با انتشار پستی برای تبریک ازدواج پرستو صالحی سوالی را که درباره همسر خانم بازیگر مطرح بود را به اشتراک گذاشت.

خواستگاری علی صالحی روی آنتن برنامه زنده

خواستگاری علی صالحی از پرستو صالحی روی آنتن برنامه زنده یکی از حواشی سالهای اخیر زندگی خانم بازیگر بود که با پست پرستو صالحی و برادر خطاب کردن علی صالحی حواشی به پایان رسید.

علی صالحی بازیگر طنز پرداز کشورمان در برنامه زنده تلویزیونی دعوت با اجرای نیما کرمی از پرستو صالحی خواستگاری کرد.بیوگرافی همسر پرستو صالحی ، نوید حیدری

علی صالحی

در این برنامه که با موضوع صمیمیت خانواده روی آنتن رفت مجری برنامه اعلام کرد که اگر ازدواج کنند به عنوان هدیه یک سفر زیارتی به آنها تعلق میگیرد که علی صالحی گفت :اگر اینطور است من و خانم صالحی با هم ازدواجمیکنیم که این پیشنهاد باعث تعجب همه شد .

بعد از پست پرستو صالحی در صفحه اینستاگرام خود

سیدعلی صالحی هم نوشت:

سلام دوستان عزیز و گرامی
این اتفاق خواستگاری در برنامه زنده فقط یک شوخی بود برای شاد کردن شما خوبان ، خانم پرستو صالحی دوست و همکار قدیمی من هستن و این اتفاقی هم که در برنامه زنده پیش اومد به خاطر ظرفیت و شعور بالای ایشون بود، نه قصد بی احترامی و نه هیچ قصد دیگه ای وجود نداشت، شاد باشید و سلامت
پ.ن : این توضیح برای دوستانی بود که همچنان پیگیر هستن

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه