بهترین جاهای تهران برای ملاقات ها عاشقانه

تاريخ : 26 خرداد

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : بهترین جاهای تهران برای ملاقات ها عاشقانه
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

در این مطلب می خواهم از یک تجربه شخصی صحبت کنم، تجربه ای که شاید به درد شما هم بخورد و بتوانید از آن استفاده کنید. وقتی برای بار اول قرار است با کسی که هیچ شناختی از او ندارید بیرون بروید و آشنا شوید انتخاب محل مناسب برای این قرار بسیار مهم است. چند روز پیش قرار بود با آقایی برای بار اول و به منظور شناخت بیشتر با هم بیرون برویم و صحبت کنیم. وقتی با من تماس گرفت تا محل قرار را مشخص کند پیشنهاد داد که به سینما برویم، با تعجب پرسیدم مگر قرار نیست با هم صحبت کنیم تا با روحیات هم آشنا شویم؟ جواب داد خب مگر سینما چه اشکالی دارد؟
فکر این که این فرد هیچ شناخت درستی از مکان های مناسب برای این نوع قرارها ندارد باعث شد تا در کمال ادب درخواست ایشان را رد کنم. اما چیزی که باعث شد تا من به فکر نوشتن این مطلب بیافتم تماس چند روز بعد این فرد بود. آن روز من از لحاظ جسمی وضعیت مناسبی نداشتم و راه رفتن برایم کمی سخت و دشوار بود و وقتی با پیشنهاد رفتن به یک پارک و قدم زدن در آن مواجه شدم بیش از پیش متعجب شدم و به این فکر افتادم که شاید بهتر باشد مطلبی بنویسم راجع به بهترین مکان هایی که می شود برای قرارهایی از این دست پیشنهاد داد. اگر شما هم مایل هستید این مکان ها را بشناسید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

پارک آب و آتش

خیابان آفریقا نرسیده به چهارراه جهان کودک و در انتهای کوچه ژوبین

اگر برای بار اول می خواهید یکدیگر را ببینید پارک آب و آتش بهترین گزینه برای این کار است. قدم زدن در مسیر های متنوعی که در این پارک در نظر گرفته شده است لذت صحبت کردن را برای شما بیشتر خواهد کرد. همچنین چشم اندازهای زیبا و هوای مطبوع این پارک قطعا قرار اول را برای شما خاطره انگیز خواهد کرد. هم چنین وجود امکانات رفاهی مناسب در این پارک جای کمترین نگرانی را برای شما باقی نمی گذارد.

.

بهترین جاهای تهران برای ملاقات ها عاشقانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

 


باشگاه انقلاب

درب شمالی : خیابان سئول، کنار نمایشگاه بین المللی، درب جنوبی: کنار بوستان ملت

اگر می خواهید قرار اول تان را کمی متفاوت تر برگزار کنید می توانید به باشگاه انقلاب بروید. امکانات تفریحی و رفاهی زیادی که در این مجموعه وجود دارد شما را در برگزاری یک قرار ملاقات بی عیب و نقص یاری خواهد کرد. هوای مطبوع و چشم اندازهای زیبا که در کنار مسیر های پیاده روی قرار دارد قرار ملاقات شما را تکمیل خواهد کرد.

.

بهترین جاهای تهران برای ملاقات ها عاشقانه, پورتال خبری فرهنگی گهر
باغ موزه هنر ایرانی

تهران میدان تجریش خيابان شهید دربندی (مقصودبيک)،كوچه دكتر حسابي، پلاک ۲۵.

باغ موزه هنر ایرانی با کافه روباز اما دنج  خود می تواند پذیرای شما باشد. نقش مایه تاریخی و گالری هایی که صنایع دستی ایرانی در آن ها به فروش می رسد فضایی پر از جذابیت را برای شما به وجود می آورد تا شما بتوانید اولین قرار خود را به خوبی برگزار کنید. می توانید در کنار جوی های آب فیروزه ای رنگ قدم بزنید و صحبت کنید و هر وقت خسته شدید روی نیمکت های چوبی استراحت کنید حتی می توانید سری هم به گالری وسط باغ بزنید تا با روحیات یکدیگر بیشتر آشنا شوید. در هر صورت این باغ موزه فضای مناسبی را برای انجام هر کاری د اختیار شما قرار می دهد.

.

بهترین جاهای تهران برای ملاقات ها عاشقانه, پورتال خبری فرهنگی گهر
باغ موزه سینما

خیابان ولیعصر، باغ فردوس

باغ فردوس محله ای از شمیران است که در خیابان ولی عصر و نرسیده به میدان تجریش واقع شده است. از شلوغی خیابان های اطراف آن نهراسید. آرامشی که این باغ موزه در وسط هیاهوی شهری به شما می دهد قابل وصف نیست. عمارت زیبا و قدیمی که سالن اصلی موزه سینما در آن قرار دارد و گالری های هنری زیادی که در اطراف آن قرار دارد جوی زیبا و پویا را برای شما مهیا می کند تا بتوانید یک قرار ملاقات خوب را سپری کنید.

.

بهترین جاهای تهران برای ملاقات ها عاشقانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

 


کافه رستوران پاستا فکتوری

میرداماد-میدان محسنی-خیابان وزیری پور-نبش سپاهان پلاک ۸

برای ملاقات های بعدی که کمی راحت تر هستید و قسمت سخت ماجرا را  پشت سر گذاشته اید می توانید از کافه های دنج برای صحبت های کمی خصوصی تر و جدی تر استفاده کنید. یکی از این کافه های دنج پاستا فکتوری است. این کافه رستوران فضای دنجی را فراهم آورده است که شما می توانید با خیال راحت و بدون شکسته شدن حریم خصوصی تان به صحبت با طرف مقابل بپردازید. دکوراسیون داخلی این کافه رستوران دقیقا برای قرارهایی ازاین قبیل طراحی شده است و چنان حس آرامشی را به شما منتقل می کند که احساس نمی کنید در وسط شلوغ ترین بافت شهری تهران قرار دارید.

.

بهترین جاهای تهران برای ملاقات ها عاشقانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

 


کافه لونا لانژ

تهران – بزرگراه کردستان – برجهای ASP جنب لابی برج A

میزهای دو نفره کافه لونا لانژ دقیقا برای قرارهایی کمی صمیمی تر طراحی شده اند. طراحی دکوراسیون داخلی این کافه به گونه ای است که هم می توانید قرارهای رسمی و کاری تان را در آن برگزارکنید هم قرارهای عاشقانه تان را. در هر صورت هر کدام از این قرارها را مد نظر دارید کافه لونا لانژ جزو بهترین گزینه ها است.

.

بهترین جاهای تهران برای ملاقات ها عاشقانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

 


پاساژ پالادیوم

تهران خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی

ممکن است هیچ کدام از این فضاها مورد علاقه شما نباشد و ترجیح بدهید در یک فضای لوکس قدم بزنید و در حین صحبت کردن نگاهی هم به مغازه ها بیاندازید و دست آخر هم به یک فوت کورت با سطح کیفی عالی بروید. پاساژ پالادیوم همه این ها را با هم در اختیارتان می گذارد.

.

بهترین جاهای تهران برای ملاقات ها عاشقانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي