بررسی گوشی ضد آب Aquos Crystal 2 / عکس

این مطلب از سایت گهر به بررسی گوشی ضد آب Aquos Crystal 2 می پردازد. از شما عزیزان دعوت میکنیم همچنان ما را همراه کنید.

.

بررسی گوشی ضد آب Aquos Crystal 2 / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

شارپ شرکت مطرح در تولید صفحه‌ی نمایش تلفن‌های هوشمند خود نیز قصد حضور در عرصه تلفن‌های هوشمند را دارد. این شرکت امروز تلفن هوشمند آکئیوس کریستال ۲ را با صفحه نمایش بدون حاشیه و ضد آب معرفی کرد.
به گزارش گهر، این گوشی، قدرت خود را از پردازشگر اسنپ‌دراگون ۴۰۰ گرفته و دارای صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی از نوع S-PureLED است. Aquos Crystal 2 به همراه ۲ گیگابایت رم‌، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و برای کسانی که حافظه‌ی بیشتری می‌خواهند تا ۱۲۸ گیگابایت امکان افزایش حافظه از طریق میکرو SD را فراهم می‌کند. دوربین جلوی گوشی ۲.۱ مگاپیکسل بوده و دوربین پشت نیز ۸ مگاپیکسی است.

این گوشی قدرت فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p در ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. اندروید استفاده شده طبیعتا از نوع آب نبات‌چوبی ۵.۰ بوده و برای علاقه مندان باید گفت که گوشی Aquos Crystal 2 ضد آب خواهد بود. Aquos Crystal 2 در ماه ژوئن ابتدا در کشور ژاپن و سپس در اروپا و آمریکا عرضه می‌شود. هنوز قیمتی برای این تلفن هوشمند اعلام نشده است.

با رشد صنعت تلفن‌های هوشمند و بازی‌های پلتفرم موبایل شرکت‌های بزرگ جهان از جمله شارپ به دنبال کسب جایگاهی در این صنعت هستند. شارپ که در گذشته تنها با تلویزیون و کالاهای متوسط شناخته می‌شد. به مرور با ورود به تولید صفحه‌های نمایش اکنون قصد ورود به دنیای تلفن‌های هوشمند را دارد.

هرچند شارپ این غول تکنولوژی ژاپنی دیر کردی چندساله را در وارد شدن به صنعت تلفن‌های هوشمند تجربه کرده است، اما سال گذشته شارپ با تولید و عرضه‌ی Aquos Crystal به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرد در نتیجه، این شرکت خود را برای تولید محصول جدیدی آماده می‌کند. تولید محدود شارپ Aquos Crystal سوالاتی را در رابطه با آینده‌ی تولید تلفن هوشمند توسط شارپ ایجاد کرده بود. که خوشبختانه شایعات پیرامون خروج شارپ از صنعت تلفن‌های هوشمند دروغ از آب در آمد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي