بازیکن محبوب استقلال به آرسنالی ها پیوست!

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 24 مهر

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که تمامی بازیکنان ملی‌پوش این تیم به جز خسرو حیدری در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور پیدا کرده بودند. در ابتدای تمرین امروز سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت ضمن آنکه امید نمازی به نمایندگی از کادر فنی تیم ملی در تمرین حاضر شد و با قلعه‌نویی و دیگر اعضای کادر فنی استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

بازیکن محبوب استقلال به آرسنالی ها پیوست!, پورتال خبری فرهنگی گهر

*شعارهای تماشاگران دیدار ایران و تایلند علیه مسعود شجاعی باعث شد تا بازیکنان استقلال در این مورد با یکدیگر صحبت کنند، اکثر ملی‌پوشان و دیگر بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند هواداران نباید علیه یک بازیکن اینگونه شعار بدهند.

*پژمان منتظری با پیراهنی در تمرین امروز حاضر شد که آرم آرسنال روی آن نقش بسته بود.

*داوود حقی به محض دیدن آندو تیموریان به سمت وی رفت و برخورد گرمی با وی داشت.

*نکته قابل توجه تمرین امروز اینجا بود که همه دوست داشتند رویارویی امیرحسین صادقی با مهدی رحمتی و سیاوش اکبرپور را ببینند. صادقی در بدو حضور در تمرین استقلال به سمت آرش برهانی رفت و با این بازیکن خوش و بش کرد اما برخورد سرد مدافع استقلال با رحمتی و اکبرپور کاملاً نمایان بود و این سه بازیکن اصلاً به سمت هم نرفتند.

*جواد نکونام و آندرانیک تیموریان قبل از شروع تمرین با مهدی رحمتی صحبت کردند اما ناراحتی در چهره دروازه‌بان استقلال کاملاً مشخص بود هرچند وی عکس‌العملی از خود نشان نمی‌داد و اصلاً با صادقی رودررو نشد.

*قبل از شروع تمرین مجید صالح برنامه‌های تاکتیکی را برای بازیکنان در نظر گرفت. درست در همین لحظات بود که قلعه‌نویی با امید نمازی صبحت می‌کرد. در هنگامی که بازیکنان بحث فوتبال درون‌تیمی را داشتند قلعه‌نویی خودش وارد زمین شد و به صورت جدی به بازیکنان تذکر می‌داد.

وی از بازیکنان می‌خواست که تحت فشار بازی کنند و بازی روی زمین را انجام دهند. او در چندین مورد این مسئله را از بازیکنان خواست و به آنها تذکر می‌داد.

*منصور پورحیدری، سیروس دین‌محمدی و میرشاد ماجدی در تمرین امروز استقلال حاضر بودند ضمن آنکه شاهرخ بیانی هم در کنار آنها حضور داشت.

*کارگران کمپ استقلال همچنان در حال ساخت و ساز سکوهای تماشاگران هستند و حتی صندلی‌هایی که روز اول برای آزمایش روی سکوها نصب شده بود جمع شده است.

*بازیکنان ملی‌پوش تیم استقلال امروز تنها به ریکاوری پرداختند و پس از ۲۰ دقیقه دویدن دور زمین کمپ زنده‌یاد حجازی را ترک کردند.

*حدود ۷۰ نفر از تماشاگران استقلال در تمرین امروز تیمشان حاضر بودند.

*بخش پایانی تمرین به ضربات ایستگاهی اختصاص داشت که البته قبل از این آیتم مهدی رحمتی از ناحیه مچ دچار آسیب‌دیدگی جزئی شد ولی بعد از چند دقیقه به تمرین ادامه داد.

تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً پیگیری خواهد شد و این تیم روز شنبه در ورزشگاه تختی میهمان نفت تهران خواهد بود.

منبع: جام نیوز

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي