بازداشت پدر کودک آزار مرندی

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 25 مرداد

پدر کودک آزار  و بی رحم مرندی که این روزها فیلم آزار دختر بچه اش در فضای مجازی و اینستاگرام پخش شد و دل مردم و بخصوص مادران را آزرد دستور بازداشت وی صادر شد.

مردم در فضای مجازی خواسته بودن اشد مجازات را برای این پدر کودک آزار در نظر بگیرند

دستور بازداشت پدر کودک آزار مرندی صادر شد

رئیس دادگستری شهرستان مرند اعلام کرد: پدر کودک آزاد مرندی شناسایی و دستور بازداشت وی صادر شده است.

سیف الله زارع زاده اظهار داشت: از شب گذشته که این خبر منتشر شده است، دستورات قضایی اکید از طرف مرجع قضایی برای همکاران ضابط قضایی صادر شده است.

وی با بیان اینکه پدر کودک آزار اهالی یکی از روستاهای شهرستان است، افزود: ماموران از بدو اطلاع قضایی وارد عمل شده اند و تلاش برای دستگیری متهم همچنان با شدت ادامه دارد.

بازداشت پدر کودک آزار مرندی, پورتال خبری فرهنگی گهر

رییس دادگستری شهرستان مرند خاطرنشان کرد: به محض حصول نتیجه مراتب به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.
وی در مورد سرنوشت کودک نیز گفت: هر چیزی که مصلحت کودک باشد با اعلام نظر مراجع قانونی صلاحیت دار عمل خواهد شد.

زارع زاده با تقدیر از افکار عمومی که چنین مواردی را بلافاصله اطلاع می دهند، از شهروندان خواست با حفظ خونسردی از دامن زدن به شایعات خودداری کنند.

از شب گذشته فیلمی در فضای مجازی پخش شده است که در آن پدری کودک سه ساله خود را مورد آزار و شکنجه قرار می دهد.

صحبت های مادر کودک آزار دیده

مادر این کودک در گفت و گو با رسانه ها ضمن تایید اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی گفت: بنده یک سال و نیم پیش از همسر سابق خود به دلیل عدم پای‌بندی وی به خانواده طلاق گرفتم و جدا شدم.

وی ادامه داد: در طول این مدت همواره از سوی همسر سابق خود مورد تهدید و اذیت قرار گرفته و رنگ آرامش به خود ندیده‌ام؛ وی بارها با تهدید به شکنجه دخترم مرا به انجام کارهای مختلفی وا داشته و در صورتی که از پذیرش درخواست‌های وی امتناع می‌کردم، اقدام به شکستن شیشه و یا در منزل پدری بنده و اقداماتی آزاردهنده از این قبیل می کرد.

مادر کودک گفت: در آخرین مورد و بعد از عدم پذیرش درخواست وی مبنی بر دیدار و ملاقات، وی در نبود من در منزل به خانه آمده و با فریب مادرم، دخترم «نازنین زهرا» را ربوده است.

وی افزود: بعد از مدت کوتاهی از ربودن دخترم توسط همسر سابقم، وی ویدیوهای مربوط به شکنجه نازنین زهرا را به من ارسال و تهدید کرد که در صورت عدم پذیرش خواسته‌هایش حتی دست به تعرض جنسی به دختر خود نیز خواهد زد.

مادر کودک اظهار داشت: من بعد از مشاهده این فیلم‌ها و از اینکه دخترم توسط پدر خودش شکنجه شده و زجر می‌کشید تاب نیاورده و با مصرف چندین بسته قرص اقدام به خودکشی کردم که بلافاصله توسط همسایگان به بیمارستانی در تبریز منتقل شدم و اکنون دو روز است که مرخص شده‌ام.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. ساينا

    خودكشي؟خاك تو سرت يعني چي خودكشي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ميرفتي به پليس خبر ميدادي اشغااال خاك تو سر بي عرضت بكنن

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي