بازداشت اشکان دژاگه به دلیل مصرف مشروبات الکلی واقعیت دارد؟

تاريخ : 15 تیر

در ادامه به جزییات خبر بازداشت اشکان دژاگه به دلیل مصرف مشروبات الکلی می پردازیم.

اشکان دژاگه ستاره تیم ملی ایران به دلیل مصرف مشروبات الکلی بازداشت شد. او به دلیل آنچه  که رانندگی در حالت مستی عنوان شده توسط پلیس برلین دستگیر شد.

bz-berlin نوشته که اشکان دژاگه بامداد امروز در حال رانندگی با خوروی بنتلی خود در جاده شونبرگ در حومه برلین توسط پلیس متوقف و پس از تست الکل مشخص شد که میزان الکل خون او بسیار بیشتر از حد مجاز رانندگی بوده و این بازیکن توسط پلیس دستگیر شد.

بازداشت اشکان دژاگه به دلیل مصرف مشروبات الکلی واقعیت دارد؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

او که در کلوپ شبانه هاوانا پیروزی آلمان مقابل ایتالیا را جشن گرفته بود ساعت ۸:۳۰ صبح و در حال بازگشت به خانه توسط پلیس متوقف و گواهینامه او نیز بلافاصله از سوی پلیس ضبط شد

مدیربرنامه های او اما خبر بازداشت را تکذیب می کند. محمود رضا فاضلی البته می گوید که دژاگه الان بازداشت نیست اما خبرگزاری فارس از این مصاحبه که گرفته برداشت تکذیب بازداشت دژاگه را داشته است.

محمودرضا فاضلی درباره شایعه بازداشت اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به فارس گفته: دژاگه بازداشت نشده و الان در خانه‌اش است.

اودرباره علت توقیف گواهینامه رانندگی دژاگه گفت: گویا دژاگه به همراه یک نفر دیگر در ماشین بودند و انگار طوری رانندگی می‌کردند که اتفاقات بعدی رخ می‌دهد.

فاضلی گفت: من هنوز با اشکان صحبت نکرده‌ام و پس از صحبت با او می‌توانم اطلاعات تکمیلی را بدهم.

مدیر برنامه های دژاگه تصریح کرد: من هم در رسانه‌ها این خبر را خواندم و اینکه پلیس تصدیق ااو را گرفته است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي