این مادران پسر به دنیا می آورند

تاريخ : 15 شهریور

این مادران پسر به دنیا می آورند

زایمان نوزاد پسر برای مادران و پزشکان به مراتب دشوارتر است تا زایمان نوزاد دختر. به نقل از نشریه پزشکی بریتانیا، تولد نوزاد پسر‌ نیازمند است به دخالت بیشتر پزشکان، استفاده از انبرک برای بیرون کشیدن نوزاد، کمک گرفتن از داروهای ضد درد و حتی عمل سزارین.

این مادران پسر به دنیا می آورند, پورتال خبری فرهنگی گهر

ماماهای قدیمی با راه های مختلفی بدون نیاز به سونوگرافی جنسیت جنین را تعیین می کردند آن ها معتقد بودند درد زایمان طولانی و زایمان سخت نشانه پسر دار بودن است.

محققان در جدیدترین مشاهدات خود به نتیجه رسیده اند که وقتی مادر نوزاد پسر به دنیا می آوزد بیشتر درد می کشد. مطالعات اخیر محققان نشان می دهد مادری که فرزند او پسر است هنگام زایمان درد بیشتری می کشد و زایمان سخت تری دارد.

بررسی ها نشان می دهند، محققان این واقعیت را صد درصد نمی دانند و می گویند کم نیستند مادرانی که هنگام به دنیا آوردن دخترشان نیز درد می کشند و زایمان طولانی را تجربه می کنند.

بررسی های آن ها زج کشیدن بیشتر مادر در زمان پسرزایی را تایید کرده است اما هنوز محققان نمی دانند دلیل اصلی این اتفاق چیست.

نتایج مطالعات نشان می دهند، مادران در دوران بارداری باید از هرگونه استرس و تنش عصبی و روحی به دور باشند زیرا استرس و اضطراب باعث می شود کودک زودتر به دنیا بیاید و رشد کافی نیز نداشته باشد.

منبع: دکتر سلام

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي