افشاگری های بی سابقه نکونام:یک سری مسایل را خجالت می کشم بگویم

هافبک استقلال در پایان دیدار این تیم برابر الشباب امارات که منجر به صعود آبی‌پوشان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فصل برای من تمام شد. من درباره خودم صحبت می‌کنم. توانستم فصل خوبی را با استقلال پشت سر بگذارم، به قهرمانی لیگ رسیدم و توانستم به جمع هشت تیم برتر آسیا برسم. آن هم با تیمی که از بچگی آن را دوست داشتم اما دوست دارم که مردم مسائلی را بدانند که اگر اتفاقی افتاد شرمنده‌شان نشوم.

افشاگری های بی سابقه نکونام:یک سری مسایل را خجالت می کشم بگویم
وی ادامه داد: واقعا سال بدی بود. فشار زیادی روی ما وجود داشت، هم از نظر فنی هم از نظر مالی. متاسفانه از هفته پنجم به بعد کسی جواب تلفن من را نمی‌داد و شخصیت من هم به گونه‌ای نیست که بخواهم این طرف و آن طرف دنبال پول بدوم. فقط وعده و وعید می‌دادند و مدام می‌گفتند، شرمنده پول نداریم.
نکونام با اشاره به اینکه برای پول به استقلال نیامده است، گفت: من امسال یک کار بزرگ کردم. کاپیتان اوساسونا بودم و به خاطر علاقه‌ای که به استقلال داشتم، تیم‌ام را رها کردم. در آن جا می‌توانستم ۲/۵ میلیون یورو پول بگیرم. من جواد نکونام بودم و اصلا نیازی نداشتم اما واقعا اینجا به من بد کردند. تمام باشگاه با من بدرفتاری کردند. یکسری مسائلی در این باشگاه دیدم که واقعا خجالت می‌کشم بگویم.

ایسنا

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه