اعتراف تکان دهنده لادن طباطبایی

تاريخ : 6 خرداد

این مطلب از سایت گهر به اعتراف تکان دهنده لادن طباطبایی اختصاص دارد. از شما عزیزان دعوت می کنم با ما همراه باشید.

.

اعتراف تکان دهنده لادن طباطبایی, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

لادن طباطبایی بازیگر مطرح سینمای ایران با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش خطاب به سها دخترش نوشت:

دختر نازنینم، سها
من گناهکارم، چون سالها سکوت کردم، چون توهین و تحقیر شنیدم و آبروداری کردم، چون خواستم زندگی و آرامش تو را حفظ کنم. حقارت ها و تهمت‌هایی را تحمل کردم که هیچ انسان باشرافتی تاب نمی آورد. کسی که ۱۷ سال عاشقانه دوست داشتم، به ناجوانمردانه ترین روش‌ها مرا خرد کرد، غیراز حقوق قانونی خود هر راه و بیراهی را بکار گرفت: بازوان ستبر و بی سیم و موتور و ژست های پلیس مخفی و مرموز … تهدید و ارعاب من و خانواده ام…. سکوت کردم.

پدر آبروی دختر است و این دشمن قسم خورده من، پدر تو و تنها عشق زندگی من بود. ۶ سال از جدایی ما گذشته و من هنوز اینهمه نفرت او را باور نمیکنم. تو دختر زیبایم، اگر نیاز فوری به رسیدگی و آموزش نداشتی، اگر در آستانه بلوغ زود رس حاصل از اوتیسم نبودی، من همچنان سکوت میکردم.

تو با پدر بمانی و من حتی با درد ندیدنت بمیرم. مهم سلامت و آینده مستقل توست. امروز، دو سال تلاش و دوندگی من به ثمر نشست. بزرگترین مرکز تخصصی و استعداد یابی اوتیسم در جهان پذیرای توست. باید برویم، تا دیرتر برگردیم، اما با سهایی شکوفا شده و مفید برای جامعه…. دخترم مرا ببخش که برای کودکان اوتیسم فعالیت کردم، من از کجا میدانستم که پدرت بخاطر حضور من در تلویزیون و اطلاع رسانی اوتیسم، کمر به نابودی من می‌بندد.

از کجا میدانستم که از ترس تهدیدها و شرم تهمت های ناروایش، زندانی خانه و بی خواب میشوم. مرا ببخش که ترسو و ناتوانم، که از گرفتن حق خودم عاجزم. همین نوشته را هم فقط بخاطر عذرخواهی از تو و همراهان این صفحه مینویسم. آنهایی که من را با اراده و قوی خطاب کردند، اغلب به من میگویند که صبور هستم، خیلی زیاد.

اما تازگی فکر میکنم؛ صبوری از حد که بگذرد، توجیهی نیست برای ناتوانی و بی عرضگی؟ حالا که من چیزی برای از دست دادن ندارم. قصد توهین هم ندارم، اما دیگران باید بدانند که واقعیت چیست، هر چند که میدانم بابت این پست تقاص سختی خواهم داد.”

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي