آموزش هایلایت با فویل

رنگ مو یا مش کردن مو به همراه  آموزش هایلایت با فویل با تمام نکات کلیدی برای زیبا کردن موها با تصویر گام به گام و نکته های رنگ ساژ کردن و کلیه نکات قابل توجه در مراحل کار در مطلب امروز ما…

آموزش هایلایت با فویل

آموزش هایلایت با فویل

هایلایت با فویل

آموزش رنگ مو با فویل همراه با تمام نکات کلیدی آن یکی از مهم ترین تکنیکهایی است که می توانید ظاهرتان را تغییر دهید و زیبایتان را دوبرابر کنید.

همینطور که ازاسم این روش معلوم است، فوبل های آلومینیومی ویژگی اصلی این روش است. دلیل استفاده از فویل آن است که اولا گرمای به وجو آمده در فویل باعث تسریع روشن شدن مو می شود و ثانیا فویل سبب می شود موها با دقت و به دلخواه انتخاب می شوند و زیباتر روشن می گردد. برای بهتر شدن این روش بهتر است نکات زیر را حتما اجرا کنید.

 

آموزش هایلایت با فویل

 

آموزش هایلایت با فویل

شانه کردن موها

شاید برایتان جالب باشد که یکی از مهم ترین نکات رنگ و مش به خصوص در آموزش رنگ مو با فویل صاف بودن و بدون گره بودن موهایتان است.

اگر موهایتان را شانه کردید ولی همچنان گره و وزی در موهایتان وجود داشت، بهتر است توسط سشوار و برس بزرگ گرد و یا دستگاه سشوار چرخشی بابلیس یک براشینگ مختصر در موهایتان بگیرید تا موهایتان لخت و صاف شود.

یادتان باشد هر چه موهایتان صاف تر، نتیجه کار زیباتر!

 

آموزش هایلایت با فویل

 

تقسیم نمودن موها برای هایلایت با فویل

دومین مورد از آموزش رنگ مو با فویل تقسیم مو است.

تقسیم کردن موها در کل بستگی به اندازه موها و نوع کار دارد. اگر راحت ترین نوع تقسیم بندی را می خواهید کافیست موهایتان را به چهار سمت مساوی تقسیم کنید که دو قسمت در جلو موها و دو قسمت در پشت موهایتان به وجود می آید.

اگر دوست دارید حرفه ای تر کار کنید بهتر است از تقسیم بندی های ۸ تایی که موها را ظریف تر جدا می کند استفاده نمایید. در شکلهای زیر انواع تقسیم بندی های مو را مشاهده نمایید. شانه ظریف مخصوص آرایشگری بسیار به کارتان می آید.

آموزش هایلایت با فویل

آموزش هایلایت با فویل

آموزش هایلایت با فویل

آموزش هایلایت با فویل

 

قرار دادن موها در لای فویل

سومین نکته آموزش رنگ مو با فویل قرار دادن موها در لای فویل است. برای این کار بایستی مواد و وسایل را از قبل تهیه کنید.

در ابتدا پودر دکلره و اکسیدان ۹ یا ۱۲ درصد (بستگی به شماره رنگ نهایی اکسیدان را انتخاب نمایید، با توجه به روش دکلره مو تا پایه ۹) را در کاسه ترکیب رنگ مخلوط نمایید.

در ضمن فویلهای نازک را در اندازه های مناسب ببرید.

یک قسمت از موها را توسط گیره را جدا کنید.

سپس یک لایه نازک از موهایتان را جدا کنید و یک تکه فویل نازک را زیر مو قرار داده و مواد دکلره را به مو آغشته کرده و کاملا مواد را درگیر مو کرده و تکه بعدی فویل را روی آن قرار دهید و سپس حالت پاکتی فویل را جمع کنید.

 

آموزش هایلایت با فویل

 

آموزش هایلایت با فویل

 

آموزش هایلایت با فویل

 

پس از آنکه این کار را برای همه قسمت های مورد نظر مو انجام دادید موها را به حال خود بگذارید تا پس از آنکه مدت زمان لازم برای باز شدن مو تا پایه مورد نظر طی شد موها را بشویید. در مورد نحوه ی دکلره تا پایه ۹ می توانید به فیلم آموزشی دکلره مراجعه نمایید.

شستن موها پس از هایلایت با فویل

نکته چهارم آموزش رنگ مو با فویل، شستن موها است. بایستی موها را پس از ۲۰ دقیقه چک نمایید.

ممکن است مدت زمان مورد نظر بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه باشد که بستگی به عوامل مختلف چون پایه رنگ مد نظر، ضخامت مو و طبیعت مو دارد.

پس از آنکه موها به پایه مناسب رسید، موهایتان را از لای فویل در آورده و با آب بشویید و سپس ماسک مو مناسب بر روی موهایتان زده و پس از ۱۰ دقیقه موهایتان را آبکشی مختصر نمایید.

 

آموزش هایلایت با فویل

 

آموزش هایلایت با فویل

 

رنگساژ نهایی موها برای هایلایت با فویل

نکته نهایی آموزش رنگ مو با فویل، رنگساژ نهایی موهاست. کافیست همان موهای خیس خود را آغشته به رنگ کنید یا ازشامپو رنگ استفاده نمایید.

ترکیب رنگ را کافیست با اکسیدان ۶ درصد مخلوط کنید و در ضمن از خنثی کننده های زرد مانند واریاسیون بنفش و دودی نیز در ترکیب رنگ استفاده کنید و اکسیدان ۶ درصد را به اندازه دو برابر مخلوط رنگ نمایید.

شامپو رنگ نیز گزینه ای مناسب برای رنگساژ است. پس از آنکه موهایتان رنگ گرفت بلافاصله کافیست موهایتان را با آب بشویید فقط مراقب باشید موهایتان تیره نشود!

و سپس با آب موهایتان را بشویید و در نهایت ماسک موی تثبیت کننده رنگ مو را به موهایتان زده و پس از ۱۰ دقیقه موهایتان را آبکشی مختصر نمایید.

سپس با سشوار موهایتان را خشک کرده و با روغن آرگان موهایتان را تقویت کرده و استایل زیبایی ببخشید. نکته مهم در مورد رنگ مو بعد از دکلره آن است که نحوه خنثی سازی رنگهای مزاحم را توسط استفاده از واریاسیون ها و رنگ ها بدانید.

فرمول های رنگ مو ترکیبی بر اساس موهای حجیم:

فرمول عکس زیر:

رنگ زمینه: پایه ۷ دکلره رنگ شکلاتی ۷ دوسوم رنگ دودی پایه ۷ به میزان یک سوم تیوپ واریاسیون دودی و بنفش یک بند انگشت اکسیدان ۶ درصد دوبرابر

رنگ هایلایت: دکلره پایه ۸ یاسی نصف تیوپ  کاراملی استیل یک تیوپ  شنی مدیترانه ای استیل نصف تیوپ یک بند انگشت واریاسیون دودی  بنفش  نقره ای اکسیدان ۶ درصد

 

آموزش هایلایت با فویل

آموزش هایلایت با فویل

فرمول عکس زیر:

رنگ زمینه: پایه۷ دکلره- رنگ نسکافه ای یک تیوپ- رنگ دودی پایه ۷ نصف تیوپ- واریاسیون دودی و بنفش یک بند انگشت- اکسیدان ۶ درصد

رنگ هایلایت: دکلره پایه ۸- بژ پایه ۷ یک تیوپ-هایلایت نقره ای نصف تیوپ- یک بند انگشت واریاسیون دودی-بنفش- نقره ای – اکسیدان ۶ درصد

آموزش هایلایت با فویل

 

فرمول عکس زیر:

رنگ زمینه: مشکی

رنگ هایلایت: دکلره پایه ۸- زیتونی پایه ۸ یک تیوپ-شکلاتی پایه ۷ سه چهارم تیوپ- یک بند انگشت واریاسیون بنفش- نقره ای – اکسیدان ۶ درصد

آموزش هایلایت با فویل

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه