آموزش رقص ایرانی مردانه

تاريخ : 9 آذر

رقص یکی از هنرهای زیبایی است که همه افراد باید آن را بیاموزند. گهر در این بخش نکات کلیدی برای رقص و آموزش رقص ایرانی مردانه را شرح می دهد.

آموزش رقص ایرانی مردانه

آموزش رقص ایرانی مردانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

یکی از زیبایی های شیرین در مراسم عروسی،رقصیدن عروس و داماد به تنهایی یا در جمع مهمان های عروسی است.

مطمئنا از چند روز قبل از مراسم عروسی هر دوی شما به دنبال جدیدترین موزیک ها، ترانه ها هستید تا در جشن عروسیتان توسط گروه موزیک و یا دی جی پخش شود پس در میان آهنگ هایی که با دقت انتخاب می کنید تا مهمان های جشن عروسیتان از آن لذت ببرند حتما چند آهنگ و ترانه را برای رقص خودتان اختصاص دهید و از دی جی بخواهید آن ها را هنگام رقض شما پخش کند نه برای مهمان ها.این امر باعث می شود:

اولا هنگام پخش آهنگ مهمان ها با موزیک جدید نه تکراری و پخش شده از چند ساعت قبل به همراه رقص زیبای شما غافلگیر شوند و هیجانشان بیشتر شود.

دوم این که با پخش موزیک های تکراری یک موزیک جدید می تواند مراسم را از یکنواختی درآورد.

سوم این که این مراسم فقط یرای دو نفر خاص یعنی عروس و داماد بر گزار می شود پس بد نیست که چند آهنگ فقط برای هر دوی شما اجرا شود.

و اما نکات کلیدی برای اجرای رقص دو نفره:

– سعی کنید مکانی را برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب کنید که جایگاهی برای دنس داشته باشد اگر این امکان وجود ندارد شما می توانید با چیدن فانوس و یا سبد گل های تزئین شده و یا شمع های روشن به شکل دایره، مستطیل و یا هر شکل دیگری در کنار هم علاوه بر متفاوت بودن دیزاین، جایگاهی برای خود و به سبک و ابعاد دلخواه داشته باشید.

– تمام جلوه های زیبا را برای مهمانیتان خرج نکنید اگر در طول مراسم عروسی قرار است از جلوه های خاصی استفاده کنید مثل بخار، رقص نور، حباب، نور پردازی تک رنگ یا نور افشانی های زیبا بهتر است چند جلوه مخصوص رقصیدن شما و همسرتان باشد تا نمای خاصی از رقص شما علاوه بر سبک رقصیدنتان در ذهم مهمان بماند.

– اگر دوست دارید فضای رقصیدنتان رمانتیک باشد بهتر است آهنگی لایت انتخاب کنید و نورپردازی تک رنگ و بخار را زمینه دنستان کنید و یا از مهمان هایی که در دورتان حلقه زدند بخواهید شمع های روشن را به صورت افقی حرکت دهند.فانوس و یا فشفشه های دستی کوچک هم می تواند گزینه ی خوبی باشد.

– جایگاه را می توانید از گل برگ های رنگی و یا برگ های سبز و یا زرد پر کنید.مطمئنا حرکت برگ ها و گل برگ ها زیر پایتان جلوه زیبایی از دید دوربین و مهمان خواهد داشت.

– اگر دوست دارید کاملا با نشاط و پر هیجان برقصید پس باید موزیکی کاملا شاد و پر انرژی را برای رقصیدن انتخاب کنید.رقص نور و نور افشانی به همراه حباب های رقصان در فضا می تواند هیجان هر دوی شما و همچنین مهمان ها را چند برابر کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي