آدرس مسابقه برنده باش

تاريخ : 8 دی

آدرس مسابقه برنده باش

مسابقه برنده باش، با هدف ترویج کتاب خوانی از شبکه ی سه سیما به مجری گری محمدرضا گلزار بر روی آنتن می رود. این برنامه جذاب به تازگی بینندگان زیادی پیدا کرده که مشتاق به ثبت نام در این مسابقه می باشند.

آدرس مسابقه برنده باش, پورتال خبری فرهنگی گهر

شرایط شرکت در مسابقه برنده باش :

همه میتوانند در این مسابقه شرکت کنند این مسابقه سوال محور است و دو قسمت اصلی دارد یکی بازی موبایلی است و دیگری حضور در مسابقه تلویزیونی شبکه ۳ صدا و سیما. پس شرکت در این مسابقه اطلاعات عمومی و دانش بالا نیاز دارد. شروع این مسابقه از نصب اپلیکیشن روی گوشی تلفن همراه شروع میشود.

آدرس مسابقه برنده باش, پورتال خبری فرهنگی گهر

طریقه نصب اپلیکیشن برنده باش :

میتوانید اپلیکیشن را مستقیم از روی سایت نصب کنید که آدرس سایت این است:

http://barandehshow.ir

در روش دیگر میتوانید از روی گوشی تلفن همراه شماره #۷۱۰* را شماره گیری نمایید و گزینه برنده باش را انتخاب کنید. اپلیکیشن برنده باش را دانلود کنید بعد از نصب اپلیکیشن برنده باش میتوانید مسابقه را شروع کنید و به سوالات پاسخ دهید و امتیاز بگیرید. هرهفته ۸ رتبه برتر از بین شرکت کنندگان در اپلیکیشن برنده باش در برنامه تلویزیون انتخاب میشوند و در آنجا باید به ۱۵ سوال محمدرضا گلزار پاسخ دهند.

آدرس مسابقه برنده باش, پورتال خبری فرهنگی گهر

نفر برتر ۲۰۰ میلیون تومان جایزه دریافت میکند. البته جوایز دیگری هم برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.۳۰۰ نفر از شرکت کندگان در اپلیکیشن برنده باش که حداقل یک کد قرعه کشی دارند به قید قرعه به برنامه تلویزیونی دعوت میشوند. در پایان هر فصل قرعه کشی برای جایزه خودرو ۱میلیاردی در بین افرادی که کد قرعه کشی دارند برگزار میشود.

آدرس مسابقه برنده باش, پورتال خبری فرهنگی گهر

نحوه بازی اپلیکیشن برنده باش

این بازی موبایلی را میتوان هم یک نفره شرکت کرد و هم گروهی. اگر می بینید بعضی ها در عرض ۱ هفته امتیاز زیادی کسب میکنند به دلیل گروهی شرکت کردن است، که یک نفر به عنوان سرگروه انتخاب میشود ولی گروهی سوال میخرند و هزینه میکنند و امتیاز کسب میکنند و هنگام مسابقه تلویزیونی سرگروه شرکت خواهد کرد. البته برگزارکنندگان این مسابقه در ابتدا این نکته مهم را بازگو نکردند و همین امر موجب خسارت تعداد زیادی از هموطنانمان شده است.

آدرس مسابقه برنده باش, پورتال خبری فرهنگی گهر

بازی موبایلی برنده باش با پرداخت درون برنامه ای به این صورت است که پس از نصب، ۵ سوال رایگان در اختیار شما قرار میگیرد به ازای پاسخ درست، ۱۰۰ امتیاز میگیرید در صورتی که پاسخ اشتباه بدهید یا سوالی را رد کنید برای به دست آوردن سوال جدید و کسب امتیاز میتوانید از بسته های تشویقی و پولی استفاده کنید مثلا :

بسته الماس ” به جوایز بزرگ نزدیک تر شو” ۵/۰۰۰ تومان باید پرداخت کنید تا ۳۰ سوال جدید دریافت کنید و ۳ کد قرعه کشی بگیرید.

  • با تماشای ویدئو رایگان ۳ سوال جدید بگیرید.
  • با دعوت از دوستانتان در اپلیکیشن ۱۰ سوال رایگان بگیرید.
  • میتوانید بانصب اپلیکیشن های پیشنهادی برنده باش ۲۰ سوال رایگان بگیرید.

با جواب دادن به سوالات بیشتر می توانید امتیاز بیشتر کسب کنید و به ازای هر ۱۰۰۰ امتیاز، یک کد قرعه کشی دیگر علاوه بر کد های هدیه دریافت کنید.
همچنین می توانید بسته های سوال را خریداری کنید و از ۳۰ سوال تا ۱۴۴۰ سوال را به راحتی به دست آورید. با خریدن بسته های سوال از ۱ کد قرعه کشی هدیه تا ۱۴۴۰ کد قرعه کشی دریافت میکنید

زمان پخش مسابقه تلویزیونی برنده باش :

هر هفته پنج شنبه و جمعه حدود ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ۳ سیما.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي