آدرس دانشگاه یادگار امام

یکی از دانشگاه های آزاد در تهران شهر ری که از امکانات خوبی برخوردار است.  آدرس دانشگاه یادگار امام  با معرفی امکانات مختلف آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و کارگاهی در مطلب زیر که می تواند گزینه مناسبی برای تحصیل متقاضیان در همه مقاطع تحصیی باشد.

آدرس دانشگاه یادگار امام

تاریخچه و دستاوردها

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری در سال 1364 تاسیس شد و فعالیت خود را با پذیرش 100 نفر دانشجو در چهار رشته الهیات در مقطع کارشناسی، کشاورزی، الکترونیک و مکانیک در مقطع کاردانی پس از معرفی حدود 62 دانشجو در دبیرستان جدید الاحداث شهید با هنر آغاز کرد. در فاصله سال 1368 تا بهمن 1372 زیر بنای ساختمان شماره یک حدود 30 درصد رشد یافته و از 3500 متر مربع به 5000 متر مربع افزایش یافته است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام شهر ری دارای مرکز تحقیقات – پژوهشی و فرهنگی شامل:

مرکز رشد، مرکز آموزش نیروی انسانی ، مرکز IT، کتابخانه دیجیتال و نمازخانه مرکزی می باشد. ریاست این دانشگاه در حال حاضر بر عهده دکتر محمد سالار کسرایی می باشد.

آدرس دانشگاه یادگار امام

شهر ری ، کیلومتر 6 بزرگراه تهران – قم ( بزرگراه خلیج فارس ) نرسیده به عوارضی ، سمت راست ، روبروی آرامگاه امام خمینی واقع شده است. این دانشگاه در حال حاضر 28000 دانشجو دارد. برای دسترسی به مترو یادگار امام می توانید از طریق ایستگاه مترو شاهد اقدام نمایید.

رشته های بدون کنکور دانشگاه یادگار امام

دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهر ری عبارتند از :

1- علوم انسانی 2- فنی مهندسی 3- آموزش معلمان 4- علوم پایه 5- شیخ صدوق (هنر و معماری) 6- مدیریت و حسابداری 7- مهندسی برق (شهدای هسته ای )  .

راههای ارتباط با دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهر ری :

تلفن : 02155229200

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه