کاغذ دیواری داماسک چیست؟

دسته بندي : معرفی بازار
تاريخ : 17 مهر

کاغذ دیواری داماسک از طرح هایی بسیار زیبا و عامه پسند در هنر دکوراسیون داخلی به حساب می آید، طرح داماسک یا همان “دمشق” در بسیاری از صنایع دستی از  فرش و مبل گرفته تا حتی لباس به چشم میخورد و در محبوبیت این طرح جای شک کردن وجود ندارد.

این طرح در معماری اروپا مورد استقبال زیادی قرار گرفت و  استفاده از این طرح در دکوراسیون به سبک سلطنتی بسیار رایج میباشد. پیشنهاد آرتام دکور برای ایجاد بهترین چشم انداز  ترکیب کاغذ دیواری داماسک با طرح های کلاسیک میباشد.

کاغذ دیواری داماسک با زمینه رنگ های کنتراست باعث لوکس شدن دکوراسیون داخلی خانه میشود و طرح و رنگ آن با هر نوع طراحی داخلی همخوانی دارد که بعضی از نمونه های خارجی آن را می توانید در این لینک ببینید.

کاغذ دیواری داماسک چیست؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

کاغذ دیواری مرغوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید برخوردار باشد و در اثر مرور زمان تغییر رنگ ندهد.

ضد حساسیت باشد.

نوعی عایق صوتی باشد و به کاهش صدا کمک کند.

در برابر کشش مقاوم باشد و ترک نخورد.

قابل تمیز کردن باشد و بتوان گرد و غبار را از روی آن پاک کرد.

طرح داماس که یکی از قدیمی ترین طرح ها می باشد در صنعت کاغذ دیواری پیشتاز بوده و علاقمندان و طرفداران مخصوص به خود را دارا می باشد. برای ایجاد محیط و دکوراسیون باشکوه و لوکس از این طرح با رنگ پس زمینه تند و کنتراست بالا میتوان استفاده کرد که علاوه بر اینها میتواند طرحی پرقدرت و پرانرژی و تاثیرگذاری باشد. اگر قصد داشته باشید که طرح داماسک با همه ی سبک ها در فضاهای مختلف هماهنگی لازم را داشته باشد پیشنهاد می شود که از کاغذ دیواری داماسک با رنگ پس زمینه ملایم استفاده کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي