چطور کانکس خود را تعمیر کنیم

دسته بندي : معرفی بازار
تاريخ : 29 بهمن

اگر شما نیز صاحب یک کانکس یا سازه پیش ساخته باشید ، ممکن است تا کنون نیازمند تعمیر کانکس یا بازسازی و یا حتی تغییر کاربری سازه خود شده باشید اما به دلیل مشکلات و نداشتن راهنمایی برای انجام این کار از آن صرفه نظر نموده و یا حتی با مشکلات دیگری روبرو شده اید. در این مطلب بر آن شدیم تا نکاتی در باره تعمیر کانکس و سازه های پیش ساخته ارائه کنیم تا شاید برای شما نیز در این امر مفید واقع گردد.

چطور کانکس خود را تعمیر کنیم, پورتال خبری فرهنگی گهر

در ابتدا باید گفت که تعمیر کانکس به دو بخش جزئی و کلی تقسیم می شود که ممکن است برای هر مصرف کننده ای پیش آید. نوع جزئی آن بسیار ساده و در حد تعویض شیشه ، رنگ آمیزی بدنه خارجی یا آسیب دیدن قفل و دستگیره است که در مدل های ایرانی و تولیدات داخلی سازه های پیش ساخته این قطعات به راحتی قابل تهیه توسط شخص شما بوده و به راحتی می توان این جزئیات را برای تعمیر کانکس مورد نظر از بازار ابزار و یراق آلات تهیه نموده و خودمان اگر کمی هم دست به آچار باشیم ، آن را تعویض نمائیم اما اگر سازه وارداتی و تولید خارجی باشد کمی کار مشکل و باید از طریق نمایندگی شرکت سازنده درخواست قطعه مورد نظر را بدهیم و در صورت مهیا نبودن چنین شرایطی از نمونه های مشابه داخلی برای این کار استفاده نمائیم که ممکن است در برخی موارد پیدا کردن چنین گزینه ای کمی مشکل اما حتما شدنی است فقط کمی زمان بیشتری برای پیدا کردن آن می بایست صرف شود.

حالت بعدی زمانی است که کانکس شما نیازمند تعمیرات تخصصی تری بوده که ممکن است بر اثر سقوط یک جسم سنگین بر روی آن ، سقوط سازه بر اثر نا تراز بودن سطح و باد شدید یا فرسودگی سازه پس از سالها باشد که در این حالت بازسازی آن نیازمند ابزار آلات تخصصی و همچنین دانش فنی مرتبط با این کار بوده که پیشنهاد می کنیم در چنین مواردی به هیچ وجه خود اقدام به بازسازی یا تعمیر آن ننموده چرا که صرف زمان بسیار زیاد ، آزمون و خطا های متعدد و هزینه های بیشتر شاید تا چند برابر را برای شما در پی خواهد داشت. در حالت بهتر است از یک تیم متخصص که البته پیشنهاد ما گروه مهندسین راه کوشش یا همان کانکس راکو می باشد. شما به راحتی با یک تماس می توانید از کارشناسی تلفنی و در صورت نیاز کارشناسی حضوری برای برآورد هزینه ها و زمان مورد نیاز جهت تعمییر کانکس خود مطلع شوید و در صورت توافق در کمترین زمان و با حداقل هزینه و بیشترین کیفیت این کار را انجام دهید.

بازسازی ، تغییرات دکوراسیون داخلی و یا حتی افزایش مساحت کانکس نیز مانند تعمییرات تخصصی نیازمند تدوین و تهیه نقشه های فنی و برداشت نقشه های دستی از وضع موجود بوده که سر و کار آن با تیم های فنی مهندسی بوده ، بهتر است اگر قصد انجام هریک از این عملیات ها را دارید نیز از یک تیم فنی کمک گرفته و کار را به آنها بسپارید چرا که دلایل آنها در بخش قبلی توضیح داده و در این حالت شما از پشتیبانی فنی این گروه کاری در سالهای بعد نیز برخوردار بوده و اگر مجددا نیازمند تعمیر کانکس یا خدمات مشابهی باشید به احتمال زیاد بصورت رایگان این خدمات را از آنها دریافت خواهید نمود.

در آخر نیز نکته ای که شاید بهتر باشد در اینجا به آن اشاره کنیم دمونتاژ ، حمل و اسمبل کردن مجدد یک کانکس است که این نیز به نوعی در زیر شاخته تعمیرات کانکس قرار می گیرد چرا که تمامی ابزار آلات و تخصص های ساخت یک سازه را نیاز دارد. این حالت زمانی اتفاق می افتد که سازه در ابعاد بزرگ ، در محلی خاص احداث گردیده و امکان حمل آن به دلیل بزرگی ابعاد وجود ندارد اما پس از مدتی با اتمام پروژه و یا دلایل دیگر تصمیم به برچیدن یا جابجایی آن می گیریم. در این حالت می بایست سازه از محل هایی که کمترین آسیب به آن وارد شود دمونتاژ گردیده و در محل جدیدی که برای آن در نظر گرفته شده برپا شود.این کار تشابه زیادی با تعمیرات کلی کانکس داشته و به نوعی بازسازی کامل یک سازه محسوب می گردد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي