خيلی از افراد شايد گوشيشان از اينترنت ۴G پشتيانی می كند اما نمی دانند كه آيا سيم كارتشان ۴g هست يا خير و می خواهند مطلع شوند آيا بايد سيم كارت را تعويض كنند تا به اينترنت ۴G دسترسی داشته باشند يا خير
توجه :روشهاd زير را برای سه اپراتور «ایرانسل،همراه اول و رایتل» پس از مطمئن بودن از تنظيمات ۴G و وصل شدن به اينترنت و عدم دسترسd به اينترنت ۴g انجام دهيد
براي سيم كارتهای ايرانسل
بايستی از
گوشی خود كد *۳۴# را شماره گيری كنيد در صورتی كه از شما سريال سيم كارت ۴G را بخواهد اين به اين معناست كه سيم كارت شما ۴G نيست و يا می توانيد با پشتيبانی ايرانسلی تماس بگيريد . با خط ايرانسل ۷۰۰ را شماره گيری و سپس ۰ را مي زنيد تا به اپراتور وصل شويد
برای سيم كارتهای همراه اول
بايستی به ۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از وصل شدن به تلفن گويا شماره ۰ و يا ۹ را شماره گيری كنيد و وضعيت سيم كارت را از اپراتور مطلع شويد
برای سيم كارت هاي رايتل
بايستی از سيم كارت رايتل با شماره ۲۰۰ و يا از ساير سيم كارتها با شماره ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ تماس گرفته و پس از اعلام شماره به اپراتور از وضعيت سيم كارت خود مطلع شويد
چه راه حل جالبی گفتین فقط کاش برای همراه اولم کد دستوری وجود داشت!