معرفی و تاریخچه شرکت پرداخت الکترونیک سداد

حتما شما هم تا به حال اسم شرکت سداد را شنیده اید و می دانید شرکت سداد یکی از شرکت های مهم و معتبر زیر مجموعه بانک ملی برای انجام پرداخت های الکترونیکی می باشد. برای آشنایی با شرکت پرداخت الکترونیک سداد این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد سداد و شرکت سداد و شرکت کارتخوان متصل به سیستم می خوانید.

معرفی و تاریخچه شرکت پرداخت الکترونیک سداد

معرفی و تاریخچه شرکت پرداخت الکترونیک سداد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 1393 از سوی بانک ملی، بزرگترین نهاد بانکی خاورمیانه، ماموریت یافت تا به ارائه خدمات نوین پرداخت الکترونیکی بپردازد و پاسخگوی نیازهای جامعه در این زمینه باشد.

ظهور فناوری های اطلاعاتی جدید، تحولات عظیمی در زمینه خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیکی رقم زده است. به همین منظور، شرکت پرداخت الکترونیک سداد می­ک وشد سه محور اصلی ذیل را با ایجاد راهکارهای خلاق در حوزه پرداخت و بهره گیری از کاربردهای روزآمد دانش و فناوری دنبال کند:

– کمک به مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط

– تولید نرم­ افزارهای پرداخت

– پشتیبانی ابزارهای پرداخت

ما در مدت زمانی کوتاه توانسته ایم به دستاوردهای مهمی چون اجرای طرح های زیرساختی، طراحی و پیاده سازی سامانه های امنیتی نائل شویم و هم اکنون در مقام یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی در ایران مشغول به خدمت هستیم.

ماموریت شرکت کارتخوان متصل به سیســتم (PC-POS)

شرکت پرداخت الکترونیک سداد ماموریت اصلی خود را پیشبرد اهداف نظام پرداخت الکترونیکی کشور و تقویت پروژه های دولت الکترونیک تعریف کرده است. برای بجا آوردن این ماموریت و تحقق اهداف مذکور ما عمیقابه ارزش­های ذیل متعهدیم و برای به انجام رساندن آنها لحظه ­ای از تلاش فروگذار نمی کنیم.

ایجاد بستری امن، پایدار و مطمئن برای نقل و انتقال الکترونیکی پول و اطلاعات

حذف مغایرت از چرخه تراکنش ها به منظور اجتناب از ایجاد  وقفه در داد و ستد

تمرکز بر فناوری های روزآمد و پیشرو، و تولید ابزارهای مناسب برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط در راستای تحقق اصل مشتری مداری

ایجاد زیرساخت های تحلیل داده به منظور یاری رساندن و بهره مند ساختن همه مشتریان از امکانات هوش بازار

تمرکز بر تعهدات و مسئولیت­ های اجتماعی، اخلاقی و زیست محیطی برای افزایش نیکی و خیر همگانی

ایجاد یک محیط کاری مناسب و مشوق خلاقیت و نوآوری برای پرسنل شرکت

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه