قرص سیبل + موارد مصرف و عوارض سیبل Cybelle

قرص سیبل که برای جلوگیری از بارداری استفاده می شود محصول جدیدی از شرکت داروسازی آتی فارمد می باشد که تحت لیسانس کشور اسپانیا تولید می شود.

قرص سیبل + موارد مصرف و عوارض سیبل Cybelle

سیبل در درمان بسیاری از اختلالات هایپرآندروژنیسم مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک، پرمویی و موهای زائد صورت و آکنه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت داروسازی آتی فارمد با انتقال تکنولوژی ساخت هورمون از گروه داروسازی عظیم CHEMO موفق به تولید در ایران شده است. در بین شركت‌های تولیدکننده هورمون‌های جنسی، شركت داروسازی آتی فارمد تنها شركتی است كه گواهينامه GMP  را دريافت كرده است. از آنجا که هورمون‌های جنسی جزء دسته محصولات پرخطر با بالاترین سطح OEB  هستند لذا طبق استانداردهای جهانی حتما باید در کارخانه اختصاصی تولید شوند، علاوه بر الزامات برای توليد محصول، ايمنی پرسنل و الزامات زيست محيطی نيز در دريافت اين گواهينامه بسيار مهم است. لذا اخذ GMP برای تولید داروهای هورمونی جنسی به دلایل فوق بسیار سخت است.

موارد مصرف قرص سیبل Cybelle

قرص سیبل علاوه بر خاصیت کنتراسپتیو در درمان بسیاری از اختلالات هایپرآندروژنیسم مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک، پرمویی و موهای زائد صورت و آکنه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

داروی سیبل نیز همانند سایر محصولات آتی فارمد با داشتن قرص‌های دارونمای فاقد هورمون سهولت بیشتری برای بیمار در زمان مصرف فراهم می‌کند که موجب عدم فراموشی و نتیجه‌گیری بهتر از درمان می‌شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه